Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انریکه: فاتی قدیمی بر می‌گردد

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر لوئیس انریکه
لوئیس انریکه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوییز انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا اطمینان می‌دهد که آنسو فاتی قدیمی دوباره برخواهد گشت.

به گزارش اسپوتنیک؛ آنسو فاتی چهار ماه به خاطر مصدومیت از میادین فوتبال به دور خواهد بود اما لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا اطمینان دارد که این ستاره جوان بارسلونا به بهترین شکل خود باز خواهد گشت.

فاتی پس از انجام عمل جراحی بر روی پارگی مینیسک داخلی زانوی چپ خود برای چهار ماه از فوتبال دور شد، مصدومیتی که در جریان پیروزی 5-2 لالیگا مقابل رئال بتیس حاصل شد.

این بازیکن 18 ساله در این دوره برای بارسلونا در فُرم عالی قرار داشته و در 10 بازی 5 گل به ثمر رسانده و 2 پاس گل نیز داده است.

در میان تعداد دیگری از رکوردها او با گل خود در ماه سپتامبر برابر اوکراین به جوانترین گلزن تاریخ اسپانیا تبدیل شد.

این یکی از چهار بازی ملی بود که با هدایت لوئیز انریکه به دست آمد و مربی سابق بارسلونا اطمینان دارد که مُهاجم جوان پس از بازگشت به میادین بهترین فُرم خود را پیدا خواهد کرد.

لوئیز انریکه در یک کنفرانس خبری پیش از بازی دوستانه روز چهارشنبه با هالند گفت: "صرف نظر از سن، مصدومیت‌ها بخشی از فوتبال است. این یک لحظه غم انگیز است اما او بر آن غلبه خواهد کرد. او دوباره همان آنسوی قدیمی خواهد بود."

غیبت وی به بازیکنانی مانند آلوارو موراتا و مارکوس یورنته فُرصتی برای درخشش در خط حمله برابر هالند را خواهد داد.

کوکه هافبک اتلتیکو مادرید برای اولین بار در بیش از دو سال درگیر بازی است در حالی که یورنته هم تیمی‌اش در تلاش است تا در این پنجره بازی‌های ملی برای اولین بار بازی کند.

لوئیز انریکه گفت: "موراتا اینجا است زیرا از اعتماد مربی خود برخوردار است. او مشخصات بالایی دارد. یورنته تقریباً هم اکنون به عنوان مُهاجم دوم در اتلتیکو بازی می‌کند. چیز عادی این است که موقعیت خود را تغییر دهید و در نقش خود عمیق‌تر شوید اما یورنته برعکس است."

اسپانیا پس از شکست غافلگیرانه 1-0 لیگ ملت‌ها مقابل اوکراین در ماه گذشته در دیدار دوستانه اواسط هفته در آمستردام وارد زمین خواهد شد.

لاروخا از پنج مسابقه خود در سال جاری تنها دو پیروزی داشته اما لوئیز انریکه اصرار داشت که مهمترین تیم این است که تیمش در زمان برگزاری مجدد فینال یورو 2020 برای سال آینده به اوج برسد.

وی گفت: "این بازی‌ها به ما کمک می‌کند تا همه بازیکنان را ببینیم. اما بعد از انجام این سه بازی هنوز نمی‌دانیم که چه چیزی برای مسابقات قهرمانی اروپا داریم. این در تورنمنت دیده می‌شود جایی که ما می‌توانیم خیلی خوب کار کنیم، خواهیم دید. آنچه را می‌بینم دوست دارم. شما باید خوش بین و مثبت‌نگر باشید. سطح واقعی اسپانیا در یورو دیده می‌شود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала