Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

به این شرط رونالدو در یووه می‌ماند

© REUTERS / ALESSANDRO GAROFALOКриштиано Рональдо, фото из архива
Криштиано Рональдо, фото из архива - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو اگر در فصل جاری نتیجه‌ای مثبت و مناسبی در یوونتوس کسب نکند، احتمالاً تورین را به مقصد تیمی دیگر ترک خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در چند وقت اخیر شایعات در مورد احتمال خروج رونالدو از یوونتوس داغ شده است و تیم‌های پاری‌سن جرمن و منچستریونایتد به جذل فوق‌ستاره‌ی پرتگالی علاقه نشان داده‌اند.

کریستیانو رونالدو در دوران منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بار دیگر زمان رویا پردازی رسید؛ آغاز مذاکره یونایتد با رونالدو

قرارداد کریستیانو با بیانکونری در سال 2022 تمام می‌شود. گاتزتا دلااسپورت ادعا کرده است که رونالدو پس از اظهارات لئوناردو مدیر ورزشی پاری‌سن جرمن، ممکن است یوونتوس را به یک شرط ترک کند.

شرط رونالدو نتیجه گرفتن رونالدو با یوونتوس در رقابت‌های فصل جاری بخصوص در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا است.

لئوناردو دیروز گفت: " اگر رونالدو صبح از خواب بیدار شده و تصمیم به انتقال به تیم جدیدی بگیرد، کدام تیم مقصد بعدی این بازیکن خواهد بود؟ فقط پنج یا شش باشگاه می توانند رونالدو را جذب کنند، این یک دایره بسته و محدود بوده و نام پاری‌سن جرمن نیز در آن حضور دارد. ما همیشه لیست اولویت‌های خود را تهیه می کنیم، اما گاهی اوقات ممکن است اتفاقات فوق‌العاده‌ای رخ دهد. "

اما نه رونالدو و نه یوونتوس نمی خواهند قبل از پایان فصل در مورد آینده تصمیمی گیری کنند. اخبار حاکی از آن است که آینده رونالدو در تورین به نتایج تیم در این فصل بستگی دارد. اگر بیانکونری موفق به فتح لیگ قهرمانان شود، آنگاه رونالدو به هدف خود در این باشگاه رسیده و ممکن است یک سال قبل از اتمام قراردادش تورین را ترک کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала