روسیه بیش از یک میلیارد دالر برای کمک به سوریه اختصاص داد

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر اعلام تعداد ایرانیان کشته شده در حملات تلافی‌جویانه اسرائیل در سوریه
اعلام تعداد ایرانیان کشته شده در حملات تلافی‌جویانه اسرائیل در سوریه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روسیه برای ترمیم شبکه های برق، مجتمع های صنعتی و سایر اهداف بشردوستانه سوریه بیش از یک میلیارد دالر اختصاص داده است.

به گزارش اسپوتنیک، این مطلب را روز چهارشنبه (11نوامبر) میخائیل میزینتسف، رئیس مرکز ستاد هماهنگی اقدامات روسیه – سوریه برای بازگشت مهاجران سوری در کنفرانس بین المللی پناهندگان و مهاجران داخلی ابراز داشت.

میزینتسف گفت: «روسیه بیش از یک میلیارد دالر برای اهداف بشردوستانه، احیای شبکه های برق و تولیدات صنعتی و همچنان احیا و بازسازی اماکن مذهبی سوریه اختصاص داده است».

میزینتسف مشخص نکرده  که این بودجه چه زمانی و برای چه دوره ای تخصیص یافته است.

اسد از برنامه‌ دیدار با پوتین خبر داد  - اسپوتنیک افغانستان
اسد از برنامه‌ دیدار با پوتین خبر داد

به گفته وی، در چوکات برنامه های توسعه همکاری های بین ایالتی و ارائه کمک های بشردوستانه به مردم سوریه، وزارتخانه ها و ادارات روسیه به طور مداوم پروژه هایی را در زمینه های مهم مانند آموزش و بهداشت، مدیریت محیط زیست و ساخت مساکن، همکاری های تجاری -اقتصادی و  همچنان همکاری های علمی - فنی ارائه می کنند.

به گفته رئیس مرکز ستاد هماهنگی اقدامات روسیه – سوریه،  برای بازگشت مهاجران سوری "مرکز آموزش زبان روسی به طور موثر در دمشق فعالیت دارد. در این مرکز بیش از 100 معلم زبان روسی دوره های ارتقای سویه را به پایان رسانده اند. 1319 شهروند سوریه در حال حاضر در موسسات آموزش عالی روسیه تحصیل می کنند و بیش از 1.9 هزار متخصص جوان قبلاً آموزش خود را به پایان رسانده اند".

 وی یادآور شد که روسیه و برنامه جهانی غذای - بزرگترین سازمان بشر دوستانه  ملل متحد، تفاهم نامه ای را در مورد روش انتقال کمک ها و هزینه های مشارکت های داوطلبانه برای ارائه کمک های غذایی به سوریه به مبلغ 20 میلیون دالر برای سال های 2020 - 2021 امضا کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала