Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی یا کریستیانو؛ پی‌اس‌جی برای کدام یکی اقدام کند؟

© AP Photo / Manu FernandezBarcelona's Lionel Messi, right and Real Madrid's Cristiano Ronaldo greets each other before a Spanish La Liga soccer match between Barcelona and Real Madrid, dubbed 'el clasico', at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, May 6, 2018
Barcelona's Lionel Messi, right and Real Madrid's Cristiano Ronaldo greets each other before a Spanish La Liga soccer match between Barcelona and Real Madrid, dubbed 'el clasico', at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, May 6, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پاریسی‌ها در آستانه از دست دادن امباپه در تابستان قراردارند و در صورت انجام این کار آنان می‌خواهند مسی یا رونالدو را جایگزین وی نمایند.

به گزارش اسپوتنیک؛ با جدایی احتمالی کیلیان امباپه، پی‌اس‌جی می‌تواند تصویر کلانی را ببیند تا لیونل مسی یا کریستیانو رونالدو را جایگزین او کند اما چه کسی را باید جذب کند؟

تحت قرارداد تا سال 2022 با پاری‌سن‌ژرمن، کیلیان امباپه ممکن است تا آن زمان نماند. اگر لئوناردو در حال حاضر سعی دارد گوهر خود را حفظ کند، ستاره فرانسوی ترجیح می‌دهد نگاهش به رئال مادرید باشد که می‌تواند از تابستان سال آینده به او بپیوندد. برای باشگاه پایتخت این جدایی می‌تواند ضرر بزرگی داشته باشد ولی به لطف چک بزرگ بازیابی شده در اسپانیا در مورد مبلغی بین 100 تا 120 میلیون یورو صحبت می‌کنیم و حقوق پس انداز شده، لئوناردو فرصت خوبی برای بازیابی دارد. قوی و چه راهی بهتر از PSG از جایگزینی امباپه با یکی از بهترین بازیکنان امروز جهان؟ در واقع از چند روز پیش بحث در مورد علاقه به لیونل مسی و کریستیانو رونالدو وجود دارد.

جانشینی امباپه در ترکیب اول؟

هنگام خداحافظی از کیلیان امباپه، PSG می‌تواند در راس سیاره فوتبال جستجو کند. تابستان سال آینده لیونل مسی همچنین می‌تواند آزاد باشد زیرا قراردادش با باشگاه بارسلونا در سال 2021 به پایان می‌رسد. وضعیتی که لزوماً باید مورد علاقه لئوناردو باشد که پس از آن می‌تواند با نیمار اصلاح دو نفره کند. و بدیهی است که در پایتخت رویای کریستیانو رونالدو نیز طبق آخرین اطلاعات همچنان مرتبط است. از زمان ورود QSI نام اعجوبه پرتگالی اغلب مطرح می‌شود. لئوناردو روز سه شنبه درمورد بازیکن یوونتوس گفت: "بازیکنی با این سطح در چند باشگاه می‌تواند بازی کند. 5 باشگاه؟ این یک حلقه بسته است PSG در این حلقه است و همه در مورد PSG صحبت می‌کنند... اما اول از همه این‌ها فرصت‌ها، لحظه‌ها هستند... طبیعی است که موارد اضافی مانند آی تی. امروز هیچ جنونی وجود ندارد."

پس چه کسی باید PSG را جذب کند؟

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала