رئيس مرکز گامالیه از دلیل دوباره مبتلا شدن به کووید – ۱۹ نام برد

© Sputnik / Vladimir Trefilov /  مراجعه به بانک تصاویر رئيس مرکز گامالیه از دلیل دوباره مبتلا شدن به کووید – ۱۹ نام برد
رئيس مرکز گامالیه از دلیل دوباره مبتلا شدن به کووید – ۱۹ نام برد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئيس مرکز تحقیقات اپیدمیولوژی و مکروب‌شناسی گامالیه در روسیه می‌گوید که حدود ۱۵ درصد افرادی که کرونا داشته اند، در برابر این ویروس مصئونیت پیدا نکرده اند و ممکن است دوباره مبتلا شوند.

به گزارش اسپوتنیک، الکساندر گینتسبورگ، رئيس مرکز تحقیقات اپیدمیولوژی و مکروب‌شناسی گامالیه امروز (چهارشنبه، ۱۱ نومبر) در نشست کلوب تجارتی یهودیان "سولومون" گفت: "اگر انسان بیماری را به شکل دشوار سپری کرده باشد، در ۱۵ درصد موارد در بدن شان انتی‌بادی پیدا نمی‌شود و بدن بیماران انتی‌بادی پروتئین‌های اینترفرون، که پایه‌ای برای محافظت از ایمنی ذاتی و اکتسابی است، تولید نمی‌کند".

وی خاطر نشان ساخت که بدین لحاظ فردی که بیماری را سپری کرده و در بدن وی انتی‌بادی تولید نشده، نسبت به عفونت حساس‌تر می‌شود و احتمال مبتلا شدن دوباره به بیماری کووید – ۱۹، پیدا می‌شود.

علاوه بر این، رئيس مرکز گامالیه گفت که "مصئونیت دایمی در مقابل ویروس کرونا پیدا نمی‌شود"، چنانکه به‌طور مثال، آنهاییکه بیماری سرخکان و شکل ساده‌تر کووید – ۱۹ را سپری کرده باشند، در بدن شان انتی‌بادی برای مدت کوتاه تولید می‌شود.

وی افزود: "برای اینکه بدانید که شما شامل کدام دسته افرادی که بیماری را سپری کرده اند، هستید، باید به‌طور مداوم سطح انتی‌بادی تست شود و اگر سطح آن پایین باشد، در صورتی که امکانات وجود داشته باشد، باید رفت و واکسینه کرد".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала