Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زلاتان با وجودی که هم‌سن پدرم است؛ اما نشان داده در فوتبال سن وجود ندارد

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر Zlatan Ibrahimovic
Zlatan Ibrahimovic - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
براهیم دیاز، بازیکن سابق رئال مادرید که به طور قرضی در تیم میلان بازی می‌کند درباره زلاتان، رابطه با زیدان و رئال مادرید صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، براهیم دیاز در جدیدترین گفت و گوی خود گفته: "در حال لذت بردن بابت حضور در میلان هستم. در رئال مادرید خوب بودم و هم‌تیمی‌های خوبی داشتم. اما حالا فوتبال بازی می‌کنم و نشان می‌دهم چه چیزی در چنته دارم. کارم آسان‌تر است زیرا فوتبال را دوست دارم و برای آن زنده‌ام. بازیکنان از بازی کردن لذت می‌برند. زیدان؟ او در این سال‌ها نشان داده چه کسی است و کسب عناوین را متوقف نمی‌کند. روابط بسیار خوبی با او دارم. حالا من بازیکن میلان هستم و با او کمتر در ارتباطیم اما از او پیام دریافت می‌کنم. شکی ندارم که هم‌تیمی‌هایم به اهداف خود می‌رسند. رئال مادرید تیم بزرگی است و با توجه به بازیکنان و کادری که دارند هر سال می‌خواهند برنده شوند.

​دیاز در ادامه افزود: "زلاتان؟ او هم سن پدر من است و ما در حال مشاهده کارهای او هستیم که به رقم زدن تفاوت‌ها ادامه می‌دهد. او نشان داده در فوتبال سن وجود ندارد. او در حال نشان دادن این مسئله است. ارتباط زیادی با او دارم. او به من نصیحت‌های خوبی می‌دهد و من با او کنار می‌آیم. هم در داخل زمین و هم بیرون زمین."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала