Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش باشگاه ختافه به موراتا؛ تا ابد بازیکن ما هستی!

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر آلوارو موراتا Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv
آلوارو موراتا Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه ختافه به مصاحبه موراتا مبنی بر علاقه او در رابطه با خداحافظی در لباس ختافه واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، اولین مصاحبه آلوارو موراتا پس از ترک اتلتیکو مادرید و پیوستن به تیم یوونتوس با واکنش‌های جالبی مواجه شد.

موراتا در آن گفت و گو اعلام کرده از بچگی به تیم اتلتیکو مادرید علاقه داشته و همیشه خود را طرفدار این تیم می‌داند. موراتا البته فوتبال خود را از ختافه آغاز کرده و در این زمینه هم در گفت و گوی خود بیان کرده: به لطف ختافه من به این بازیکنی که هستم تبدیل شده‌ام. دوست دارم آخرین لباسی که بر تن می‌کنم پیراهن ختافه باشد.

این اظهارات موراتا با واکنش باشگاه ختافه مواجه شد. ختافه‌ای‌ها از حرف‌های موراتا به وجد آمدند و تصمیم به حمایت از او گرفتند.

​به همین دلیل حساب رسمی ختافه در توئیتر با انتشار تصویر موراتا در لباس ختافه و تصویر تیمی ختافه در فصلی که موراتا در این تیم حضور داشت نوشته: متوجه این هیجانات و حواشی نمی‌شویم. از نظر ما، تو هیچ گاه در تیم دیگری بازی نکرده‌ای.

موراتا از سال 2005 و در حالی که 13 سال سن داشته در آکادمی اتلتیکو فوتبال خود را شروع کرد اما پس از ۲ سال حضور در این آکادمی به تیم ختافه پیوست. ماجراجویی او در دنیای فوتبال پس از حضور در ختافه و از زمان حضور در رئال مادرید جدی‌تر شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала