Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرسنال در تلاش جذب مدافع لایپزیگ + عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر آرسنال
آرسنال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه فوتبال آرسنال کوناته مدافع آربی لایپزیگ را می‌خواهد اما باید بند آزادی 45 میلیون پوندی را بپردازد.

به گزارش اسپوتنیک؛ گزارش شده که آرسنال به لیست رو به رشد باشگاه‌های بزرگ اروپایی پیوسته که به شدت بر پیشرفت ابراهیما کوناته مدافع RB لایپزیگ نظارت می‌کنند.

این بازیکن 21 ساله فرانسوی پس از ورود به صحنه در کنار اوپامیکانو در خط دفاع در بازی‌های بوندس لیگا علاقمندان خوبی را به خود جلب کرده است.

بر اساس گزارش نشریه "اسپورت بیلد" آلمان، آرسنال آماده است تا برای جذب این ستاره با دیگر باشگاه‌ها مقابله کند.

بیلد ادعا می‌کند که "بسیاری از تیم‌های انگلستانی" با این بازیکن ارتباط برقرار کرده‌اند و به او پیشنهاد می‌دهند که گام بعدی حرفه کوناته در لیگ برتر رقم بخورد. با این حال، اضافه شده که لایپزیگ تمایلی به فروش ستاره کوچک خود ندارد، به این معنی که هر یک از طرفین علاقه جدی مجبور به رعایت بند آزادی کوناته شوند. این بازیکن فرانسوی 50 میلیون یورو (45 میلیون پوند) بند خرید در قراردادشد با لایپزیگ دارد که باعث می‌شود وی در پنجره جنوری آینده با یک پول بزرگ منتقل شود.

آرسنال در آخرین پنجره تابستانی هزینه‌های زیادی را برای گابریل مگالهاز مدافع خود انجام داده، در حالی‌که آنها همچنین ویلیام سالیبا، جوان هیجان انگیز را در اختیار دارند که اکنون در رده‌های جوانان پس از بازگشت قرضی به سنت اتین است.

انتظار می‌رود که لایپزیگ امسال در مورد فروش مدافعان خود مقاومت کند و اوپامیکانو هم علاقه رئال مادرید و هم منچستر یونایتد را به خود جلب کرده است.

انتظار می‌رود این بازیکن 22 ساله در پایان فصل جدا شود و مانند کوناته یک بند آزادسازی 45 میلیون پوندی در قراردادش نوشته شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала