Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی: خامس از بازی در رئال مادرید ناامید شد

© AFP 2023 / Macro BertorelloКолумбийский футболист Хамес Родригес
Колумбийский футболист Хамес Родригес - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی اورتون می‌گوید که خامس رودریگز تیم دلخواهش (یعنی اورتون) را پیدا کرده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ خامس رودریگز در تابستان با پیوستن به کارلو آنچلوتی در اورتون به شش سال اقامت خود در رئال مادرید پایان داد و مربی ایتالیایی تشخیص داد که بازیساز کلمبیایی دوست دارد دوباره به طور منظم بازی نماید.

این بازیکن 29 ساله در برنامه‌های زین الدین زیدان در رئال مادرید دیگر جایی نداشت و بازیابی در فصل آخر حضورش در این باشگاه سخت بود و این باعث شد وی به دنبال جدایی باشد.

آنچلوتی اما اکنون اعتراف می‌کند که خامس می‌خواست یک چالش جدید را تجربه کند و او معتقد است که چنین چیزی را در اورتون پیدا کرده است.

آنچلوتی در گفتگویی با NBC Sports گفت: "اول از همه او می‌خواست باشگاهی پیدا کند که بتواند بیشتر از رئال مادرید در آن بازی کند. او بارها در رئال حضور یافت که زیاد بازی نمی‌کرد. او یک چالش جدید می‌خواست زیرا از بازی نکردن مأیوس شده بود و من فکر می‌کنم او مکان مناسبی را پیدا کرد چون او مرا می‌شناسد و من او را می‌شناسم..."

کارلتو در ادامه اضافه کرد: "من فکر می‌کنم که او مکان مناسب برای نشان دادن کیفیت‌اش را پیدا کرد و البته بازیکن واقعا بسیار با استعدادی‌ست؛ او پاس، کنترل و حتی یک ضربه را از دست نمی‌دهد. او فوتبال پیچیده‌ای بازی نه بلکه ساده بازی می‌کند."

از زمان پیوستن به تیم لیگ برتری، خامس در 8 بازی در تمام مسابقات سه گل به ثمر رسانده و چهار پاس گل داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала