Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راکتیج: نگران نباشید، رابطه مسی و گریزمن کاملا صمیمانه است!

© REUTERS / Albert GeaАнтуан Гризманн празднует забитый гол
Антуан Гризманн празднует забитый гол - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیکن پیشین بارسلونا در پیوند به اظهارات اخیری که در برابر فوق ستاره بارسلونا پخش دشه است، واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، دو روز گذشته اظهارات اریک اولاتس، مشاور سابق گریزمن، جنجالی علیه مسی به پا کرد. او رفتار لئو مسی با این بازیکن را نادرست خواند و به انتقاد شدید از ستاره آرجنتینی پرداخت.

دیدیه دشان-سرمربی تیم ملی فرانسه - اسپوتنیک افغانستان
دشان: گریزمن در بارسا شدیداً تحت فشار است
مشاور پیشین ستاره فرانسوی بارسلونا در این رابطه گفته بود:«در بارسا همه چیز حول مسی می‌گشت و نظر مساعدی نسبت به آمدن آنتوان نداشت. رفتارش نیز با او رقت انگیز است و هیچ وقت در مصاحبه‌ای نگفته که با گریزمن مشکلی ندارم
پس از این شایعات، ایوان راکیتیچ، بازیکن پشین بارسلونا که در تابستان امسال و بعد از شش فصل از بارسا راهی سویا شده، این شایعات را تکذیب می کند. او در این خصوص گفت:«وقتی من در بارسلونا بودم، آنها خیلی خوب با هم کنار آمده و رابطه خوبی با یکدیگر داشتند. آنها با هم بودند، رابطه خوبی با هم داشتند و زمان زیادی را در رختکن با هم می گذراندند.»
راکتیج در پایان صحبت‌هایش گفت:«من نگرانی چیزی نیستم، زیرا هم مسی و هم گریزمان هر دو انسان های فوق العاده ای هستند و من برایشان آرزوی بهترین ها را دارم. اگر هر دوی آنها گلزنی کنند چنین مسائلی مطرح نمی‌شود. از تیمی فوق العاده مثل بارسلونا این انتظار است که همیشه بهترین تیم باشد.»

آنتوان گریزمن تابستان 20230 از اتلتیکومادرید راهی بارسلونا شد ولی نتوانسته عملکرد خوبی از خود به نمایش گذارد. ستاره فرانسوی در 48 بازی 15 گل به ثمر رسانده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала