Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو به رکورد 100 پیروزی با لباس پرتگال + 102 گل ملی رسید + عکس

© REUTERS / Hannah McKayPortugal vs Spain - Fisht Stadium, Sochi, Russia - June 15, 2018 Portugal's Cristiano Ronaldo gestures
Portugal vs Spain - Fisht Stadium, Sochi, Russia - June 15, 2018 Portugal's Cristiano Ronaldo gestures  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالدو با گلی که در بازی دوستانه شب گذتشه مقابل آندورا زد به رکورد 100 پیروزی با لباس پرتگال رسید و تعداد گل‌های خودش در عرصه ملی را به عدد 102 رساند.

رونالدو با گلی که در بازی دوستانه شب گذتشه مقابل آندورا زد به رکورد 100 پیروزی با لباس پرتگال رسید و تعداد گل‌های خودش در عرصه ملی را به عدد 102 رساند.

Nominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پنالتی‌زن‌ترین بازیکن قرن جاری؛ رونالدو بالاتر از مسی آقایی می‌کند

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی پرتگال در یک بازی دوستانه با نتیجه 7 بر 0 آندورا را شکست داد. کریستیانو رونالدو به عنوان یار تعویضی در این دیدار وارد میدان شد و برای تیم ملی کشورش گلزنی کرد.

فوق ستاره پرتگلی با گلی که به ثمر رساند به 102 گل ملی رسید و در پیروزی تیمش نقش داشت. اما رونالدو با این پیروزی به همراه تیم ملی پرتغال رکورد جدیدی را هم برای خودش ثبت کرد. در واقع رونالدو با این پیروزی به عدد خیره کننده 100 برد در تیم ملی پرتگال رسید که رکورد جدیدی برای او به حساب می‌آید.

رونالدو همچنان به کار خود در تیم ملی پرتگال ادامه خواهد داد و این رکورد ارتقا می‌یابد. زمان دقیقی که رونالدو ممکن است از تیم ملی پرتغال خداحافظی کند مشخص نیست اما گمانه‌زنی هایی وجود دارد که او پس از جام جهانی 2022 قطر از تیم ملی کشورش کنار خواهد رفت. رونالدو به همراه پرتگال در یورو 2016 یک قهرمانی فراموش نشدنی را در فرانسه بدست آورد و در تابستان آینده در یورو 2021 حضور خواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала