Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش «ممفیس دیپای» به شایعه حضور در بارسلونا

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر ممفیس دیپای
ممفیس دیپای - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره هالندی پس از بازی مقابل تیم ملی اسپانیا در خصوص شایعات انتقالش به بارسلونا صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در فصل نقل و انتقالات تابستانی بود که بارسلونا تلاش زیادی برای توافق با لیون برای انتقال ممفیس دیپای به نوکمپ کرد، اما در نهایت مذاکرات بین طرفین به نتیجه نرسید و بازیکن مورد علاقه رونالد کومان در استادیوم ژرلاند ماندنی شد.

Нидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман - اسپوتنیک افغانستان
اعتراف کومان به جذب دیپای در جنوری
البته به نظر می رسد احتمال زیادی در مورد انتقال ممفیس دیپای به بارسلونا در پنجره زمستانی وجود دارد و این بازیکن نیز مدعی شد هر بازیکنی علاقمند به بازی کردن در نوکمپ است. ستاره هالندی پس از پایان بازی شب گذشته در صحبت با خبرنگاران گفت:«من چیزی در مورد انتقال به بارسلونا نمی دانم. بازار نقل و انتقالات در حال حاضر باز نیست و من نیز فکرم را مشغول این موضوع نمی کنم.»
دیپای در ادامه گفت:«من تلاش می کنم بهترین تلاش خود را ارائه داده تا بتوانم بازیکن باکیفیت تری شوم. همیشه شایعات و گمانه زنی های زیادی وجود دارد. چه بازیکنی دوست ندارد در بارسلونا بازی کند؟ بارسلونا یکی از بهترین تیم های جهان است و همه دوست دارند در ترکیب این تیم به میدان بروند، اما من در حال حاضر به این موضوع فکر نمی کنم.»

روز گذشته نشریه اسپانیایی «موندو دپورتیوو» در خبری اعلام کرد که بارسلونا با ممفیس به توافق رسیده و باید دید آیا لیون به انتقال ستاره هالندی خود راضی می‌شود یا خیر.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала