اتهام جدید مایکروسافت به روسیه بخاطر حملات سایبری علیه شرکت‌های دارویی

© AP Photo / Ted S. WarrenBetanews.com reports that a post appeared on the Microsoft blog Tuesday, with the URL “Microsoft Acquires Acompli.”
Betanews.com reports that a post appeared on the Microsoft blog Tuesday, with the URL “Microsoft Acquires Acompli.”  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مایکروسافت مدعی شد که روسیه و کوریای شمالی در ماه‌های اخیر به هفت شرکت که در حال تولید واکسن کرونا هستند، حملات سایبری انجام داده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، مایکروسافت مدعی شد که در ماه‌های اخیر حملات سایبری روسیه و کوریای شمالی به هفت شرکت در ایالات متحده، کانادا، فرانسه، هند و کره جنوبی را که در حال تولید واکسن ویروس کرونا هستند، کشف کرده است.

مایکروسافت اعلام داشت: در ماه های اخیر، ما حملات سایبری سه بازیگر دولتی را کشف کرده‌ایم که شرکت‌های بزرگی که مستقیماً در تولید واکسن و درمان کووید-19 شرکت دارند، مورد هدف قرار داده‌اند. این اهداف شامل بزرگترین شرکتهای دارویی و تولیدکنندگان واکسن در کانادا، فرانسه، هند، کوریای جنوبی و ایالات متحده می‌باشند.

این کمپانی در ادامه افزود: این حملات از طرف "Strontium"، بازیگری از مبدا روسیه و دو بازیگر دیگر از کوریای شمالی که ما آنها را "Zinc "  و "Cerium" می‌نامیم، صورت گرفته است.

مایکروسافت مدعی شده است که در میان اهداف مجرمان اینترنتی، بیشتر تولیدکنندگان واکسن هستند که قبلاً آن را در مراحل مختلف آزمایشات بالینی استفاده کرده‌اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала