شرکت دواسازی تبت مشارکت خود با اسپوتنیک وی را تائید کرد

© Photo / Russian Direct Investment Fundشرکت دواسازی تبت مشارکت خود با اسپوتنیک وی را تائید کرد
شرکت دواسازی تبت مشارکت خود با اسپوتنیک وی را تائید کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شرکت هولدنگ، قراردادی را برای واردات واکسین روسی ضد کرونا، به امضا رسانده است.

به گزارش اسپوتنیک، نماینده شرکت تبت رادیولا فارماتیکال هولندگ، خبر داده است که قراردادی را برای ثبت واردات واکسین روسی ضد کرونا به امضا رسانده اند.
نماینده این شرکت گفت: انتقال فن آوری و تولید مقدماتی و تولید واکسین ها را به شخص سوم در چین واگذار می کند. بعد می‌خواهد به روسیه صادرات را آغاز کند. ما همچنین در حال بررسی کارآزمایی های بالینی و توسعه تجاری هستیم، اما این یک روند تدریجی است.
گفته می‌شود که یک شرکت دواسازی تبت Rhodiola Holding TopRidge Pharma Limited در توسعه شرکت خواهد کرد. این شرکت قرارداد 9 میلیون دالری را به امضا رسانده است.
چند روز پیش پروفسور زئوف روتشتاین ، مدیر کل مرکز پزشکی هاداسا اورشلیم از قصد اسرائیل برای خرید واکسن "Sputnik V" برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.
وی گفت: "با توجه به اینکه می دانیم همه مطالعات به درستی و بر طبق استانداردها به پیش می رود، ما همه اطلاعات واکسن را درخواست کرده ایم تا آن را برای ثبت در اختیار وزارت بهداشت اسرائیل قرار دهیم."
روسیه نخستین کشور جهان است که پیش از این واکسن علیه عفونت ویروس کرونا را ثبت کرد. وزارت بهداشت روسیه این واکسن که را که Sputnik V " " نامگذاری شده و توسط مرکزتحقیقات ملی اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی گامالی با حمایت صندوق سرمایه گذاری های مستقیم روسیه تولید شده است، در تاریخ 11 آگست به ثبت رسانده بود. استفاده همگانی از این واکسن، در مسکو و برخی مناطق دیگر روسیه، در سطح محدود، دیگر آغاز شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала