Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بیل می‌تواند به رئال باز گردد؟

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Ювентус" - "Реал Мадрид"
Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Ювентус - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با وجود این‌که گرت بیل بازیکن ولزی در باشگاه رئال مادرید نتیجه خوبی نگرفت اما مدیران و زیدان احتمال بازگشت او را رد نمی‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک؛ واحد تجاری هنوز گرت بیل را یک دارایی مهم می‌داند و هیچ فرضیه‌ای حتی فرضیه بازگشت او به باشگاه رئال مادرید منتفی نیست.

رئال مادرید همچنان امکان سودآوری رقم گرت بیل را دارد. مُهاجم شروع خوبی در تاتنهام مورینیو داشته و همین امر باعث می‌شود که دفاتر برنابئو سود قرضی را ببینند که تا به حال برای یک واحد تجاری بد به نظر نمی‌رسید. این روزها پرداخت نیمی از حقوق مرد ولزی (15 میلیون ناخالص از مجموع 30) برای استفاده مورینیو از سرمایه گذاری میان مدت محسوب می‌شود. آنها استدلال می‌كنند كه در صورت موفقیت آمیز بودن، "تابستان سال آینده هنوز فرصتی برای جمع آوری انتقال (در بهترین حالت) یا حداقل برای صرفه جویی در كلیه قرارداد حتی اگر كمتر باشد."

رئال مادرید در حال بازسازی صورتحساب حقوق این نهاد است. همه چیز برای ایجاد فضای برای ستاره‌های آینده که قرار است بیایند (امباپه، کاماوینگ و هالند) بلندپروازترین نقشه راه رئال مادرید است. جدایی رایگانخامس تا حدودی خیال این تیم را راحت کرده اما کافی نیست. در آخرین حساب‌های رسمی تأیید شده این صورت‌حساب دستمزد برای تیم اصلی 283 میلیون یورو بوده است. با ستاره کلمبیایی 18 میلیون کاهش یافته است. (که او 9 خالص دریافت می‌کرد) اما با بیل رقم بسیار بیشتر خواهد شد (30 میلیون). از این رو این امید وجود دارد که او خوب بازی کند و تا آنجا که ممکن است قدردانی شود (زیرا وی 31 ساله است.)

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала