Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو به منچستریونایتد برنمی‌گردد

© AFP 2023 / Paul EllisФутболист Криштиану Роналду на тренировке
Футболист Криштиану Роналду на тренировке - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برخلاف ادعای برخی رسانه‌ها، کریستیانو رونالدو هیچ برنامه‌ای برای بازگشت به منچستریونایتد و حضور دوباره در اولدترافورد ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، در پی انتشار خبری مبنی بر فروش کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتگالی یوونتوس، خبرهای بسیاری هم مبنی بر پیوستن او به باشگاه‌هایی مثل پاری‌سن‌جرمن یا منچستریونایتد منتشر شد.

کریستیانو رونالدو در دوران منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان
رونالدو می‌تواند به اولدترافورد برگردد

در همین حال، نشریه «آ اس» مدعی شد، در حالی که گفته می‌شد شاید رونالدو تصمیم بگیرد سال‌های پایانی دوران فوتبالش را در اولدترافورد سپری کند، این بازیکن به فکر بازگشت به منچستریونایتد نیست و تمایلی ندارد دوباره پیراهن شیاطین‌سرخ را بپوشد. رونالدو در بین هواداران منچستر یونایتد از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و این تیم می تواند با بازگشت این بازیکن امیدوار به قهرمانی در لیگ جزیره باشد.

با توجه به شرایط فعلی پاری‌سن‌جرمن بیشترین شانس را برای جذب او خواهد داشت. رونالدو در سال 2009 بود که بعد از کسب توپ طلا با پیراهن شیاطین سرخ و قهرمانی با این تیم در  لیگ قهرمانان  اروپا راهی رئال مادرید شد. فوق ستاره پرتگالی 9 فصل در رئال مادرید بازی کرد و توانست عناوین و افتخارات زیادی با پیراهن این تیم به دست آورد.

او در سال 2018 راهی یوونتو شد اما هنوز نتوانسته با پیراهن این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد. رونالدو تا سال 2022 با باشگاه یوونتوس قرارداد دارد، اما اگر این باشگاه نتواند حقوقش را تأمین کند به فروشش فکر خواهد کرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала