Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار به بارسا؛ رُم و یوونتوس علاقمند به ممفیس دپای

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر ممفیس دپای Футбол. Чемпионат мира - 2014. Тренировка сборной Нидерландов
ممفیس دپای   Футбол. Чемпионат мира - 2014. Тренировка сборной Нидерландов - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا در حالت آماده باش قرار گرفته است زیرا دو تیم "یوونتوس و رُم درگیر رقابت برای جذب ممفیس دپای مُهاجم لیون هستند."

به گزارش اسپوتنیک؛ بارسلونا برای جذب ممفیس دپای مُهاجم المپیک لیون که هدف بلند مدت رونالد کومان است با نبرد سختی با رقبای فزاینده‌ی روبرو است.

کومان در تابستان وقتی سرمربی بارسلونا شد شرایط این بازیکن را بررسی کرد اما کاتالان‌ها با در نظر گرفتن هزینه‌های بیماری همه‌گیر کروناویروس و توانایی فروش بازیکنانی مانند عثمان دمبله را از دست دادند و اتفاقی رخ نداد.

حالا طبق گزارش اسپورت، غول‌های ایتالیایی یوونتوس و رُم وارد رقابت هافبک ملی پوش هالندی 26 ساله شده‌اند که وقتی کومان سرمربی تیم ملی هالند بود با او کار می‌کرد.

دپای در آخرین سال قرارداد با لیون است و امکان انتقال وجود دارد. اما لیون اصرار می‌کند که او را در جنوری نمی‌فروشد حتی اگر این به این معنی باشد که در پایان رقابت‌های فصل 2020-201 او را طی انتقال آزاد از دست می‌دهند.

ژان میشل آولاس رئیس المپیک لیون به RMC گفت: ممفیس یک بازیکن استثنایی است. این اوست که باشگاه را به همراه تعدادی دیگر از بازیکنان مورد توجه قرار می‌دهد. من اولین کسی بودم که گفتم او به بارسلونا نمی‌رود. در طول نقل و انتقالات هیچ کس به من گوش نمی‌داد زیرا همه فکر می‌کردند او جدا خواهد شد."

وی اضافه کرد: "از همان ابتدا به شما گفتم او جایی نمی‌رود زیرا در سالی که ما به طور ناعادلانه از رقابت‌های اروپایی محروم شدیم کاملاً باید یک فصل را موفق شویم. بنابراین او باقی خواهد ماند."

دپای در این فصل پنج گل در 15 بازی برای تیم‌های ملی و باشگاه‌اش به ثمر رسانده است اما با توجه به سه گل در اولین بازی فصل مقابل دیژون منصفانه است که بگوییم او گل‌های سختی را در فصل 21-20-20 به ثمر نرسانده است.

فوریت بارسلونا برای جذب یک مهاجم جدید اخیراً پس از مصدومیت ستاره جوان‌اش از ناحیه زانو در جریان پیروزی 5-2 مقابل رئال بتیس، بیشتر شده است.

آنسو فاتی به یک عمل جراحی احتیاج داشت و قرار است به مدت چهار ماه از میادین به دور باشد و این ضربه جدی کومان و کار بازسازی او در نیوکمپ خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала