Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیروزی دموکراسی یا ورشکستگی اقتصادی؛ کاهش چشمگیر درآمد بارسلونا از جنجال مسی

© AP Photo / Manu FernandezЛионель Месси в защитной маске в отеле (13 августа 2020). Лиссабон
Лионель Месси в защитной маске в отеле (13 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به دلیل جنجالی که فوق ستاره بارسلونا در تابستان سال روان با این باشگاه داشته است، بر درآمد مالی این باشگاه اثر بزرگی گذاشته است.

به گزارش اسپوتنیک، سنتو آیرام، مدیر بخش بازاریابی باشگاه بارسلونا که در تازه‌ترین مصاحبه‌اش فاش کرده که به دلیل روشن نبودن آینده لیونل مسی با باشگاه بارسلونا، قرارداد این باشگاه با تمویل کنندگان پراهن این تیم در هالۀ از ابهام است.

Лионель Месси наблюдает за четвертьфинальным матчем Лиги чемпионов между ФК Барселона и Бавария Мюнхен на стадионе Луз (14 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان
مهاجم سابق بارسلونا: مسی دوست ندارد نیمکت‌نشین باشد!
سینتو در این گفتگو به توضیحات بیشتر در این خصوص پرداخت و گفت:«زمانی که شما می‌خواهید محصولات تولید باشگاه بارسلونا را در سراسر دنیا بفروشید، از چهره مسی روی آنها استفاده می‌کنید. اما زمانی که شما نمی‌دانید آیا باز هم قادر به انجام چنین کاری هستید یا نه دیگر جرأت نمی‌کنید که با بارسلونا قراردادتان را برای سه یا چهار سال دیگر تمدید کنید چون تمویل کنندگان نمی‌دانند که ارزش این باشگاه بدون مسی چقدر خواهد بود.»
مدیر بخش بازاریابی بارسلونا در ادامه گفت:«اینکه شیوع ویروس کرونا باعث کاهش ارقام دریافتی ما از اسپانسرها شده درست است، چون آنها کمتر دیده می‌شوند، اما توافق 30 میلیون یورویی صورت گرفته با راکوتون بیشتر به دلیل عدم اطمینان این شرکت از آینده لیونل مسی بوده است. در واقع خود من هم الان شک دارم که آیا این قرارداد واقعاً 30 میلیون یورو می‌ارزد یا نه. »

او در پایان صحبت‌هایش اظهار داشت:«راکوتن زمانی همکاری تجاری‌اش را با بارسلونا آغاز کرد که مثلث مسی، سوارس و نیمار در این تیم حضور داشت و از نظر مالی این یک قرارداد یک بمب مالی بود. اما اکنون با توجه به رفتن سوارس و نیمار و همینطور تردید‌هایی که درباره ماندن مسی وجود دارد، اوضاع فرق کرده است.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала