Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ - اوپامکانو؛ مربی آلمانی با ترفند لئوناردو به دنبال ستاره فرانسوی

© AP Photo / Jens MeyerДайо Упамекано
Дайо Упамекано - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یورگن کلوپ سرمرب تیم فوتبال لیورپول سرانجام تصمیم گرفت تا با استفاده از ترفند لئوناردو دبیر فنی پی‌اس‌جی اوپامکانو را جذب نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ دایوت اوپامکانو آهنگی است که لئوناردو در آخرین پنجره نقل و انتقالات فعال کرده است؛ با این وجود یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول در نهایت می‌خواهد با بازیکن ملی پوش فرانسوی با ایده لئوناردو وارد گفتگو شود.

پرونده داغ پنجره نقل و انتقالات تابستانی سبب شد تا سرانجام اوپامکانو تصمیم به تمدید قراردادش با لایپزیگ تا جون 2023 بگیرد. با این حال توافق نامه‌ای بین دو طرف برای بند آزادی وی از 60 میلیون یورو به حدود 45 میلیون یورو ذکر شده است. که این امر به اندازه کافی اجازه داد PSG علاقه مندی خود به این ستاره را اعلام کند ولی در پایان ماه اکتوبر فاش شد که لیورپول قصد ندارد چنین مبلغی را برای اوپامکانو پرداخت کند، حالا اما وضعیت از آن زمان تغییر کرده است.

 

اوپامکانو اولویت لیورپول برای زمستان امسال!

علاوه بر مصدومیت ویرجیل فن دایک، جو گومز اخیراً در جریان رالی با تیم انگلستان مصدوم شد. او باید مدتی بیرون از زمین باشد. کافی است تا لیورپول را مجبور به موشکافی دقیق در بازار کند و بدون شک در پنجره نقل و انتقالات زمستانی این تیم خرید خواهد داشت. طبق گزارش "Athletic"؛ گفته می‌شود دایوت اوپامکانو هدف اصلی سرخ‌ها است، اگرچه این باشگاه بن وایت، اوزان کاباک و گلسون برمر را نیز دنبال می‌کند. بنابراین پاری‌سن‌ژرمن می‌توانست ستاره ملی پوش را در تابستان سال بعد خریداری کند ولی حالا با رقیب جدی چون لیورپول روبرو شده و این امر سبب شده تا لئوناردو کار را جدی تر دنبال نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала