Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسایی ها خواستار نیمکت نشینی بوسکتس

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر بوسکتس هافبک بارسلونا
بوسکتس هافبک بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هواداران تیم بارسلونا اعتقاد دارند بوسکتس نباید در ترکیب این تیم باشد.

به گزارش اسپوتنیک، سرخیو بوسکتس یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ بارسلونا است که توانسته به همراه این تیم ۳ بار قهرمان لیگ قهرمانان شود اما انگار با بالا رفتن سنش کارآیی و محبوبیت خود را از دست داده زیرا تعداد زیادی از هواداران بارسا اعتقاد دارند او نباید در ترکیب اصلی قرار گیرد.

طبق نظرسنجی جدید رسانه ال موندو، نزدیک به ۸۶ درصد از هواداران بارسلونا اعتقاد دارند بوسکتس نباید در ترکیب قرار گیرد و دوست دارند پیانیچ در ترکیب اصلی باشد. در یک نظرسنجی در رسانه مارکا هم مشخص شده ۷۸ درصد از هواداران بارسلونا معتقدند بارسلونا با حضور پیانیچ در زمین قوی تر می‌شود.

​میرالم پیانیچ، هافبک بوسنیایی سابق تیم یوونتوس که به تازگی به جمع آبی و اناری‌ها پیوسته است تاکنون تنها یک سوم از مدت زمانی که می‌توانسته بازی کند را به میدان رفته. اگر او بخواهد در ترکیب اصلی بارسا قرار گیرد باید به جای بوسکتس وارد میدان شود و به همین دلیل هم هواداران بارسلونا معتقدند کومان باید در سیستم ۱-۳-۲-۴  در کنار فرنکی دی‌یونگ از پیانیچ استفاده کند.

در ابتدای فصل هم زمزمه هایی مبنی بر احتمال خروج بوسکتس از تیم بارسلونا شنیده می‌شد اما با توجه به خروج آرتور ملو، ‌راکیتیچ و آرتورو ویدال این بازیکن در جمع شاگردان کومان ماند که به نظر می‌رسد تصمیم خوبی نبوده زیرا هواداران بارسا از عملکرد او در لباس بارسلونا اصلا راضی نیستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала