Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درخواست جدایی مسی از کرونا بیشتر به بارسا ضرر زد

© AFP 2023 / Pau BarrenaАргентинский футболист Лионель Месси
Аргентинский футболист Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیر بازاریابی سابق بارسلونا اعلام کرده خبر جدایی مسی بیشتر از ویروس کرونا به بارسا ضربه زده است.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد جدید شرکت راکوتن با بارسلونا کاهشی 25 میلیون یورویی داشته و این مسئله باعث بروز واکنش متخصصان شده.

سینتو، مدیر بازاریابی سابق بارسلونا در جدیدترین گفت و گوی خود گفته: "این یک واقعیت است که کرونا مقدار پولی که اسپانسرها به فوتبال تزریق می‌کردند را کاهش داده زیرا نمایان بودن و ظاهر شدن نام برندها تحت تاثیر قرار گرفته است اما توافق 30 میلیونی فعلی شرکت راکوتن با بارسلونا به دلیل عدم اطمینان بابت آینده مسی در بارسلونا است."

​سینتو در ادامه گفت: "راکوتن همکاری خود با بارسلونا را در زمان حضور سوارز و نیمار در کنار مسی آغاز کرد. از لحاظ تبلیغاتی آن‌ها گزینه خوبی بودند و حالا بدون حضور سوارز و نیما بارسلونا در حال تمدید قرارداد است که البته آینده مسی در لباس بارسلونا هم در حالیای از ابهام قرار گرفته است. زمانی که شما برند بارسلونا را به فروش می‌رسانید از صورت مسی استفاده می‌کنید. با این شرایط هیچ شرکتی دوست ندارد 3 یا 4 سال با بارسلونا قراردادش را تمدید کند وقتی ارزش بارسلونا بدون مسی را نمی‌دانند. چیزی که بیشتر از کرونا از لحاظ اقتصادی به بارسلونا صدمه زد خبر خروج مسی بود زیرا هواداران زیادی تنها از مسی حمایت می‌‌کنند. مانند هواداران زیادی که از رونالدو حمایت می‌کنند و زمانی کمه او به یوونتوس رفت، تیم خود را تغییر می‌دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала