Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو – فرانسه ؛ کریستیانو تا به حال به خروس ها گل نزده است

© AFP 2023 / Martin BureauНападающий сборной Португалии Криштиану Роналду во время футбольного матча Евро-2016 между Португалией и Австрией в Париже, 2016 год
Нападающий сборной Португалии Криштиану Роналду во время футбольного матча Евро-2016 между Португалией и Австрией в Париже, 2016 год - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالی که رونالدو دروازه بسیاری از تیم های ملی و باشگاهی در سطح اروپا را باز کرده است، اما این فوق ستاره تا کنون موفق به باز گردن تیم فرانسه نشده است.

به گزارش اسپوتنیک، در دیداری حساس امشب رقابت های فوتبال لیگ ملت های اروپا، امشب تیم ملی فوتبال پرتغال در شهر لیسبون میزبان تیم ملی فرانسه قهرمان جهان خواهد بود.

مسابقه امشب برای هر دو تیم حائز اهمیت است، زیرا برنده این مسابقه میتواند صعود به دور نهایی مسابقات را جشن بگیرد.

با این حال پرتغال در حالی امشب به مصاف حریفش میرود که رونالدو فوق ستاره پرتغالی این تیم تا کنون در 5 دیداری که تا کنون در برابر این تیم به میدان رفته است، موفق به باز کردن دروازه فرانسه نشده است.

رونالدو در نیمه نهایی جام جهانی 2006، 2 دیدار دوستانه سال های 2014 و 2015، فینال یورو 2016 و دیدار رفت لیگ ملت های امسال در مقابل فرانسه به میدان رفته است، اما هرگز موفق به باز کردن دروازه حریفش نشده است.

رونالدو که با 102 گل ملی برای آقای گل شدن جهان و شکستن علی دایی ایرانی تنها نیاز به 7 گل دیگر نیاز دارد، امیدوار امشب، بتواند به رکورد ناکامی ها و طلسم هایش در برابر فرانسه پایان دهد و دروازه تیم قهرمان جهان را باز کند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала