Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فوری: مهاجم کوریایی تاتنهام قرنطینه شد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر سون هیونگ-مین
سون هیونگ-مین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سون هیونگ-مین ستاره کوریایی تاتنهام مجبور به قرنطینه شد زیرا چهار بازیکن هم‌وطن‌اش تست مثبت دادند.

به گزارش اسپوتنیک؛ سون هیونگ-مین مجبور شد در اتاق هتل قرنطینه شود زیرا آزمایش چهار بازیکن کوریای جنوبی به خاطر کروناویروس در بازی‌های ملی مثبت اعلام شده اما این مهاجم یکی از آن‌ها نیست. ولی او باید منتظر نتایج آزمایش بعدی باشد که امشب مشخص خواهد شد. این نتایج تعیین می‌کند که آیا بازی کوریای جنوبی با مکزیکو در اتریش برگزار خواهد شد یا خیر.

اتحادیه فوتبال کوریای جنوبی تأیید کرد که لی دونگ جون (هافبک) چانگ هون و هوانگ این بوم (دروازه‌بان) جو هیون وو و یک عضو کادر ناشناس پس از آزمایش روز پنجشنبه از نظر آزمایش کوید 19 مثبت بودند.

بقیه اعضای تیم قرار بود صبح شنبه دوباره آزمایش شوند و نتایج مشخص شود که آیا بازی‌های آینده آنها پیش بروند یا خیر. این تیم در آستانه بازی امشب خود با مکزیکو و دیدار روز سه‌شنبه با قطر در اوایل هفته وارد وین شده است. در صورت مثبت بودن آزمایش سون لازم است قبل از ورود مجدد به انگلستان، در اتریش قرنطینه شود.

اسپرز پس از وقفه بازی‌های ملی در 21 نوامبر با منچسترسیتی بازی بزرگی دارد و از حضور بهترین خود محروم ناامید خواهد شد. در صورت مثبت بودن تست او بازی خانگی و نیز لیگ اروپا با لودوگرتس را از دست می‌دهد.

این در حالیست که محمد صلاح بازیکن لیورپول پس از تست مثبت در روز جمعه در حال حاضر در قاهره قرنطین است. او بازی سرخ پوشان با لستر در 22 نوامبر و همچنین بازی لیگ قهرمانان با آتالانتا را در سه روز بعد از دست خواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала