Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتظار بالای مندس از فاتی؛ قرارداد جدید با رقم بلندتر

© AFP 2023 / LLUIS GENEПолузащитник "Барселоны" Ансу Фати
Полузащитник Барселоны Ансу Фати - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خورخه مندس خواسته‌های بسیار بزرگی از آنسو فاتی موکل‌اش دارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی که قرارداد آنسو فاتی تا جون 2022 ادامه دارد بارسلونا از قبل در پشت صحنه برای تمدید وی کار می‌کند. خورخه مندس نماینده ستاره 18 ساله باید همه کارهای ممکن را برای امضای قرارداد او در ترکیب اول انجام دهد.

آنسو فاتی که یکی از شگفتی‌های واقعی فصل گذشته است، آینده بارسلونا را نشان می‌دهد. با این اوصاف باشگاه کاتالان قصد دارد دور این بازیکن را سیم خاردار بکشد تا مانع رفتن او شود. برای سرد کردن هیجان مدعیان بالقوه آنسو فاتی بارسا مصمم است قرارداد خود را که تا جون 2022 ادامه دارد، تمدید نماید. با این حساب بلوگرانا قبلاً اقدامی انجام داده است.

همانطور که مارکا در ساعات اخیر اعلام کرده؛ مدیریت بارسلونا قبلاً مذاکرات را برای تمدید ستاره جوان‌اش آغاز کرده است. در حالی‌که بحث در حال جریان اسن بارسا برای نهایی کردن این پرونده باید مبلغی را هزینه نماید.

خورخه مندس دوست دارد که یک قرارداد دست اول را برای آنسو فاتی داشته باشد.

با توجه به گزارش "اوکی دیاریو" خورخه مندس به هر قیمتی دوست دارد که آنسو فاتی قرارداد طولانی و دست اول را امضا نماید. در حالی‌که شاگرد او شانس زیادی برای تبدیل شدن به یکی از بهترین بازیکنان جهان دارد گفته می‌شود نماینده پرتگالی رهبران بارسلونا را تحت فشار قرار می‌دهد تا حقوق خود را به طور قابل توجهی افزایش دهند. بنابراین بارسا مجبور می‌شود دست به جیب شود تا رابطه بهتری با با وکیل یا خانواده آنسو فاتی نقطه مشترکی پیدا کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала