Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خامس خوب نباشد کلمبیا می‌شکند

© Sputnik / Мария Плотникова /  مراجعه به بانک تصاویر خامس رودریگز
خامس رودریگز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فدراسیون فوتبال کلمبیا هزینه خوب نبودن خامس رودریگز را برابر اروگوئه پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک؛ کلمبیا جمعه‌شب در دیداری که یکی از بدترین عملکردهای تیم کارلوس کوروش از زمان هدایت سرمربی پرتگالی در فبروری 2019 بود، توسط اروگوئه 3-0 مغلوب شد.

اروگوئه بسیار برتر بود و از برخی نقاط ضعف کلمبیا که هم در حمله و هم در دفاع داشتند استفاده کرد. اگرچه تریکولار موقعیت‌هایی در این مسابقه داشت اما آنها بالینی نبودند و در نهایت هزینه را پرداخت کردند. شکل ناامیدکننده‌ای که خامس رودریگز پس از شروع چشمگیر زندگی در انگلستان از خود نشان داد کمکی به این تیم نکرد.

خامس سایه بازیکنیبود که در ماه سپتامبر دیده شد و به نظر می‌رسد وقتی او قدم نمی‌گذارد

تیم فوتبال اروگوئه - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
این سنگین ترین شکست خانگی کلمبیا پس از 82 سال بود

کلمبیا فرو می ریزد. بازی‌های انتخابی آنها در جام جهانی پس از شکست 3-0 ونزوئلا در بازی افتتاحیه به لطف گلهای دووان زاپاتا و لوئیز موریل شروع خوبی بود اما علائم نگران کننده در مسابقه بعدی خارج از خانه مقابل چیلی جایی که گل دقیقه‌ای 91 رادامل فالکائو تساوی 2-2 را برای این تیم رقم زد.

نتیجه این واقعیت را مخفی کرد که چیلی راهی برای سکوت خامس پیدا کرده بود و سپس با اورتون به شکل بازی ساز درآمد. به دنبال نمایش درخشان در دربی مرسی ساید مقابل لیورپول همه چیز برای خامس جنجال آفرین شد.

فیرمینو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
انتخابی جام جهانی؛ شکست سنگین کلمبیا، برتری خیف برزیل و درخشش آرتور

تصور می‌شد که این وقفه بازی‌های ملی می‌تواند این فرصت را به او بدهد تا عملکرد خود را به خوبی برگرداند اما شکست روز جمعه مقابل اروگوئه فقط چیزهایی را پیچیده کرد. خامس خوب بازی نکرد، خسته به نظر می‌رسید و رهبری را که کلمبیا از او انتظار داشت نشان نداد. علاوه بر این او مسئول از دست دادن توپ در خط میانی بود که اروگوئه رفت و یک پنالتی گرفت که لوئیز سوارز آن را تبدیل به گل کرد و نتیجه را 2-0 ساخت.

آنچه کوروش را نگران خواهد کرد این است که وقتی خامس خوب بازی نمی‌کند کلمبیا بازی خوبی انجام نمی‌دهد. حالا هافبک اورتون و هم تیمی‌هایش با لا تریکولار سعی می‌کنند جبران کنند وقتی سه شنبه شب به مصاف اکوادور بروند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала