Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو تا 41 سالگی می تواند بازی کند

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گفته مربی سابق کریستیانو وی می تواند تا بعد از 40 سالگی نیز به فوتبال حرفه ای ادامه دهد.

 به گزارش اسپوتنیک، یکی از اعضای سابق کادر مربیگری تیم منچستر یونایتد اعلام کرده رایان گیگز تا قبل از حضور رونالدو در انگلیس از نظر جسمی و فیزیکی یکی از بهترین بازیکنان منچستر یونایتد بوده اما رونالدو از او هم بهتر است. او اعتقاد دارد رونالدو می‌تواند تا ۴۱ سالگی به فوتبال ادامه دهد.

مارک کلگ، یکی از اعضای کادرفنی دوران مربیگری سر الکس فرگوسن در منچستر یونایتد در جدیدترین گفت و گوی خود به گازتا دلو اسپورت گفته: قبل از کریستیانو رونالدو، بهترین ورزشکاری که از لحاظ آمادگی فیزیکی و انجام تمرینات بدنسازی خوب دیده بودم رایان گیگز بود. او قوی‌ترین بود و به جزئیات بسیار دقت می‌کرد. اگر گیگز تا ۴۰ سالگی بازی کرد پس کریستیانو رونالدو می تواند تا ۴۱ سالگی بازی کند.

​کلگ در ادامه گفت: رونالدو تنها کسی است که می‌تواند از سطح رایان گیگز عبور کند. او روش بازی خود را تغییر خواهد داد. درست مانند رایان گیگز که این کار را انجام داد. رونالدو در اوج می‌ماند زیرا می‌خواهد بهترین بازیکن تاریخ لقب گیرد. او بیشتر از ۸۰۵ گل به ثمر خواهد رساند. او تلاش زیادی می‌کند و مراقب زمان استراحت خود است. او یک آشپز اختصاصی دارد و می‌داند چگونه از استرس و نگرانی دور باشد. او توجه زیادی به جزئیات دارد و این مسئله بر هیچ‌کس نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала