پوتین: پس از بیرون شدن امریکا از پیمان منع راکت های هسته ای میان برد خطرها زیاد شده است

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: پس از بیرون شدن امریکا از پیمان منع راکت های هسته ای میان برد خطرها زیاد شده است
پوتین: پس از بیرون شدن امریکا از پیمان منع راکت های هسته ای میان برد خطرها زیاد شده است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه، بیرون شدن امریکا از پیمان منع راکت های هسته ای میان برد را دلیلی برای افزایش خطرها در جهان دانست.

سخنان پوتین درباره علاقه کشورهای جهان به واکسین ضد کووید-19 روسی  - اسپوتنیک افغانستان
سخنان پوتین درباره علاقه کشورهای جهان به واکسین ضد کووید-19 روسی 
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اعلام کرد، که با بیرون شدن امریکا از پیمان منع راکت های هسته ای میان برد، خطرها در جهان به شدت افزایش یافته است.

رئیس جمهوری روسیه در سخنرانی خود در نشست شرق آسیا اظهار داشت، که خطرات و تهدیدات پس از بیرون شدن امریکا از پیمان منع راکت های هسته ای میانبرد، به شدت افزایش یافته است.

وی تاکید کرد، روسیه همواره خواهان ایجاد فضایی برای همکاری های سازنده و افزایش ثبات در منطقه آسیا-اقیانوسیه از آن میان در حوزه نظامی-سیاسی بوده است.

یادآوری می کنیم، که اتحاد جماهیر شوروی و ایالات متحده در سال 1987 پیمان منع راکت های میان برد هسته‌ای را امضا كردند و طرفین متعهد شدند كه همه راکت های بالستیک زمینی و كروز را با برد متوسط و كوچك از بین ببرند. در اکتبر سال 2018 ، ترامپ از بیرون شدن واشنگتن به دلیل "عدم رعایت" مسکو به تعهدات خبر داد، اما طرف امریکایی شواهدی ارائه نکرد. در سال 2019، روسیه نیز در واکنش به اقدامات ایالات متحده، مشارکت خود در پیمان منع راکت های میان برد هسته‌ای را به حالت تعلیق درآورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала