Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی هنوز فکر میکند بارسا میتوانست نیمار را بخرد، اما نخرید

© REUTERS / MATTHEW CHILDSنیمار جونیور در حال اشک ریختن
نیمار جونیور در حال اشک ریختن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خاویر بورداس یکی از مدیران باشگاه بارسلونا جزئیاتی از تلاش های بارسا برای جذب نیمار را فاش کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در تابستان گذشته و امسال تلاش زیادی برای به خدمت گرفتن نیمار ستاره سابقش از پی اس جی کرد، اما هرگز موفق به به این کار نشد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه موندودیپورتیوو از خاویر بورداس مدیر مالی بارسلونا جزیئاتی را در خصوص پرونده جنجالی جذب نیمار در سال 2019 فاش کرده است.

بورداس که نزدیکی زیادی به نیمار در خصوص بازگشتش به نیوکمپ داشت در این خصوص گفت: ما به جذب او خیلی نزدیک شده بودیم و روی این موضوع خیلی جدی بودیم، طوری که هم ما و هم او فکر میکردیم که او به زوی به نیوکمپ برخواهد گشت.

وی گفت: اختلاف ما 20 میلیون یورو بود که پدر نیمار آن را به پرونده اضافه کرد که در نهایت باشگاه ها با این موضوع مخالفت کردند.

بورداس در پاسخ به این که مسی پس از ناکامی برای جذب نیمار از این موضوع عصبانی شده بود، گفت: بله او فکر میکرد که ما برای جذب نیمار جدی نبودیم، ولی این طور نبودیم. ما رفته بودیم که مذاکرات را پایان بخشیم و نیمار را برگردانیم، زیرا خود او به ما گفته بود که میخواهد به بارسا برگردد.

مسی هنوز فکر میکند که بارسا میتوانست نیمار را بخرد، انا نخرید. ما هنوز تلاش میکنیم هر چند اوضاع مان خیلی بد تر شده است. شاید ما ماموریت خود را درست انجام نداده باشیم، اما موضوع مالی باشگاه بسیار نگران کننده بود و این موضوع را کمتر کسی درک میکرد.

وی گفت: حتی برخی از بازیکنان پیشنهاد کردند بخشی از حقوق دریافتی خود را به تعویق بیندازند تا نیمار برگردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала