Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول به دنبال مدافع؛ 5 بازیکن مورد نظر سرخ‌ها

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر آنفیلد Футбол. Лига Европы. Матч "Ливерпуль" - "Рубин"
آنفیلد Футбол. Лига Европы. Матч Ливерпуль - Рубин - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پنج بازیکن مورد توجه لیورپول که در پنجره نقل و انتقالات جنوری در آستانه جدایی قرار دارند.

به گزارش اسپوتنیک؛ انتظار می رود لیورپول به دلیل مصدومیت گومز در پنجره نقل و انتقالات جنوری امسال حضور فعال داشته باشد.

مدافع میانی سرخ‌ها این هفته پس از زمین خوردن از ناحیه زانو دچار صدمه شد و از ترکیب تیم ملی کنار رفت. او احتمالاً بخش عمده‌ای از بقیه فصل را از دست خواهد داد زیرا روز پنجشنبه از ناحیه زانوی خود عمل جراحی (برای ترمیم پارگی تاندون) را انجام داده است.

اکنون گومز به ویرجیل فن دیک در اتاق معالجه خواهد پیوست و برای یورگن کلوپ دردسر تازه را به وجود آورد.

انتظار می‌رود که فن دایک پس از مصدومیت در لیگ قهرمانان و جراحی زانوی خود برای بقیه بازی‌های فعلی به دور از میادین باشد.

برای بدتر کردن شرایط، فابینیو هنوز در حال بهبودی از ناحیه همسترینگ است و بعید به نظر می‌رسد به این زودی‌ها برگردد. به همین دلیل یک مدافع میانی احتمالاً در بالای لیست خرید کلوپ برای جنوری قرار خواهد گرفت.

لیورپول هرگز باشگاهی نبوده که بخاطر آن بیش از حد هزینه کند اما اعتقاد بر این است که مشتاق تقویت خط دفاعی در تابستان می‌باشد.

پیش از مصدومیت گومز انتظار می‌رفت که آنها تا تابستان سال آینده منتظر بمانند تا یک دفاع میانی جدید به خدمت بگیرند. اما در حال حاضر به آنها پیشنهاد شده که در اسرع وقت به دنبال یک مدافع جدید بروند.

در اینجا برخی از بازیکنانی هستند که لیورپول با آنها در ارتباط است و می‌توانند در پنجره زمستانی نقل مکان کنند.

دایوت اوپامکانو

هواداران لیورپول امیدوارند که این باشگاه علاقه خود را به ستاره لایپزیگ احیا کند زیرا ظاهرا در تابستان به او نگاه کرده است.

این مدافع هدف منچستر یونایتد در تابستان سال آینده خواهد بود بنابراین سرخ‌ها می‌توانند در پنجره زمستانی ضربه بزنند تا او را جذب کنند. وی بسیار ارزشمند است و ممکن است هزینه‌ای در منطقه 50 میلیون پوند داشته باشد.

View this post on Instagram

A post shared by Ozan Kabak (@ozankabak4)

اوزان کاباک

گزینه ارزان‌تر می‌تواند اوزان کاباک باشد زیرا گزارش‌ها در آلمان حاکی از آن است که مدافع شالکه به قیمت 22 میلیون پوند برای فروش گذاشته شده است. اما بنابر اعتقاد کلوپ این مدافع هنوز جوان و نسبتاً بی تجربه است.

بن وایت

به نظر می‌رسد مدافع میانی برایتون یک هدف بعید برای لیورپول است. او حدود 50 میلیون پوند ارزش دارد و یکی از اعضای اصلی تیم پوتر است.

اگر لیورپول ستاره 23 ساله را بخرد این معامله به احتمال زیاد در تابستان سال آینده انجام می‌شد. احتمالاً در ماه جنوری میزان فروش کم خواهد بود زیرا آنها در تخلیه بازیکنان در تابستان فعال بودند. با این حال هنوز می‌توان چند بازیکن را جدا کرد که یک زن و شوهر در اینجا ذکر شده است.

دیوک اوریگی

ظهور قرارداد جدید خرید دیگو جوتا، اوریگی را به سمت جدایی از آنفیلد سوق داد. به نظر می‌رسد که او خیلی جلو نرود و در این فصل فقط 3 بازی در تمام مسابقات انجام داده و هیچ کدام در لیگ برتر حضور ندارند.

جردان شقیری

به نظر می‌رسد شقیری در این فصل نقش بازیکن نیمکت نشین را بازی کرده و در هفته‌های اخیر اعتماد کلوپ را جلب کرده است. در طول تابستان به نظر اجتناب ناپذیر بود که او جدا شود، اما با تلاش برای بازگشت به قاب دیگر بعید است که او زودتر از فصل آینده آنجا را ترک کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала