Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گرت بیل پس از خروج از رئال دوباره عاشق بازی شده است

© REUTERS / SERGIO PEREZGareth Bale, delantero del Real Madrid, tras marcar un gol de fuera de juego contra el Barcelona en el Camp Nou, el 18 de diciembre de 2019
Gareth Bale, delantero del Real Madrid, tras marcar un gol de fuera de juego contra el Barcelona en el Camp Nou, el 18 de diciembre de 2019 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دستیار گیگز در تیم ملی ولز میگوید، گرت بیل پس از خروج از رئال مادرید دباره از فوتبالش لذت میبرد.

به گزارش اسپوتنیک، رابرت پیج دستیار سرمربی ولز معتقد است گرت بیل دوباره عاشق فوتبال شده است. وی میگوید انتقال او به تاتنهام پس از دوره سختی که در رئال مادرید سپری کرد می تواند به درخشش او در تیم ملی کمک زیادی بکند.
گرت بیل هفت سال پیش اسپرز را ترک کرد و به رئال پیوست، اما پس از اختلاف با مدیر و سرمربی تیم، از ترکیب اصلی کنار گذاشته شد و به حاشیه رفت.

​با این حال این بازیکن 31 ساله پس از انتقال به تیم لندنی اولین گلش را در دیدار گذشته تاتنهام برابر برایتون به ثمر رساند تا نشان دهد آرام آرام به روزهای خوبش نزدیک شده است.
پیج در این رابطه گفت: او رابطه خوبی با مورینیو دارد و میخواهد هفته به هفته بازی کند. این موضوع برای درخشش در تیم ملی ولز کمک زیادی نیز میکند.
"ما اکنون بازیکنی در دست داریم که عاشق بازی شده و از فوتبالش لذت می برد. امیدوارم که از مزایای آن نیز بهره مند شویم. '
رابرت پیج پس از این که وظیفه رایان گیگز به دلیل لت و کوب همسرش به حالت تعلیق در آمده است، هدایت تیم ملی کشورش را بر عهده دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала