ترامپ: بایدن تنها از دید اخبار رسانه های جعلی پیروز است

© AFP 2023 / Mandel Nganترامپ: بایدن تنها از دید اخبار رسانه های جعلی پیروز است
ترامپ: بایدن تنها از دید اخبار رسانه های جعلی پیروز است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور امریکا با رد گمانه‌زنی‌ها درخصوص پذیرش شکستش در انتخابات ریاست جمهوری گفت، رقیب دموکراتش تنها از دید اخبار رسانه‌های جعلی پیروز شده است.

ترامپ: بایدن با تقلب پیروز شد - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: بایدن با تقلب پیروز شد
به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده امریکا روز یکشنبه در پاسخ به گمانه‌زنی‌ها درباره پذیرش شکستش در انتخابات ریاست جمهوری گفت، جو بایدن رقیب دموکراتش تنها از دید رسانه‌های اخبار جعلی پیروز شده است.

ترامپ در تویترش نوشت: "او تنها از دید رسانه‌های اخبار جعلی پیروز شده است! من هیچ چیز را واگذار نمی‌کنم! هنوز راهی طولانی در پیش داریم. این یک انتخابات متقلبانه بود".

ترامپ در پیامی دیگر با حروف درشت نوشت: "انتخابات متقلبانه [بود]. ما پیروز می‌شویم!".

یادآوری می کنیم، که دونالد ترامپ این پیام های تویتری را دقایقی پس از آن منتشر کرد که از طریق همین پیام‌رسان اعلام کرده بود بایدن با تقلب توانست در انتخابات پیروز شود.

ترامپ در این پیام نوشته بود: «او (بایدن) پیروز شد زیرا انتخابات تقلب صورت گرفت. [به این دلیل که] هیچ مراقب و ناظری راه داده نشد، رأی‌ها توسط شرکت‌های خصوصی چپگراهای افراطی و [شرکت] دومینیون که اعتبار بدی دارند برای شمارش دسته‌بندی شدند، دستگاه‌های خرابی که حتی نتوانستند در تگزاس مورد تأیید قرار گیرند (که من با اختلاف زیاد در آن پیروز شدم)، رسانه‌های جعلی و ساکت و [دلایل] بیشتر!».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала