Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اگر کرونا نبود قهرمان سری آ میشدیم

© REUTERS / Alberto LingriaEl futbolista italiano Ciro Immobile
El futbolista italiano Ciro Immobile - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیر ارتباطات لاتزیو میگوید، اگر مسابقات فصل گذشته سری آ به دلیل کرونا قطع نمیشد، این اسکودتو را میبرده است.

به گزارش اسپوتنیک، دی مارتینو مدیر ارتباطات تیم پایتخت نشین ایتالیا صحبت های جالبی را در خصوص فصل گذشته رقابت های سری آ به زبان آورده است.

وی معتقد است توقف بازی ها به خاطر کرونا از لحاظ فنی به این تیم ضربه زده و همین موضوع باعث شد تا این تیم نتواند قهرمان فوتبال ایتالیا شود.

وی با بیان این که یوونتوس پس از وقفه مسابقات وضعیتش تغییر کرد گفت: یوونتوس تا ماه مارچ اوضاع خوبی نداشت، اما با تعطیلی رقابت ها و بازگشت به مسابقات وضعیتش تغییر کرد و همه چیز به نفع این تیم شد.

دی مارتینو در این خصوص به کانال Lazio Style Channel گفت: " کلودیو لوتیتو رئیس باشگاه با تعهد کامل، گروهی را ایجاد کرده اند که تشنه و شایسته قهرمانی بود." "لاتزیو تیم خوبی است و همیشه برای مبارزه آماده هستیم.

وی گفت: "اگر COVID-19 نبود، من معتقدم که قهرمانی فصل گذشته به لاتزیو تعلق می گرفت.

"وی در ادامه گفت: اگر تعطیلی مسابقات بخاطر کرونا رخ نمیداد، ما هر هفته یک مسابقه انجام میدادیم و روند خوب مان ادامه پیدا میکرد.

مدیر ارتباطات لاتزیو گفت: فصل فعلی مسابقات نیز جذاب و جالب است و همه تیم ها برای رقابت آماده اند، ما نیز برای رسیدن برای بهترین ها به زمین میرویم.

تیم فوتبال لاتزیو فصل گذشته عملکردی خوبی با اینزاگی داشت. این تیم هر چند با 5 امتیاز اختلاف فصل را در رده پنجم تمام کرد، اما توانست ضمن کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، با شکست یوونتوس در عربستان به مقام قهرمانی سوپر جام ایتالیا دست پیدا کند.

آبی پوشان پایتخت ایتالیا با گذشت 7 دیدار از فصل جدید سری آ با 11 امتیاز در رده نهم جدل هستند و 6 امتیاز با میلان صدرنشین فاصله دارند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала