ترامپ: در انتخابات 2020 قانون اساسی آمریکا به بدترین شکل نقض شد

© REUTERS / Joshua Robertsترامپ: درانتخابات 2020 قانون اساسی آمریکا به بدترین شکل نقض شد
ترامپ: درانتخابات 2020 قانون اساسی آمریکا به بدترین شکل نقض شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهوری ایالات متحده بار دیگر مواضع خود در خصوص بروز تقلب در انتخابات سوم نوامبر را تکرار کرده و آن را بدترین صورت نقض قانون اساسی خواند.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا بار دیگر با متقلبانه خواندن انتخابات سوم نوامبر گفت، حجم شکایت‌های بزرگ نشان‌دهنده مغایرت انتخابات ریاست جمهوری با قانون اساسی آمریکاست.

ترامپ در توئیتی در این‌باره نوشت: «چرا رسانه‌های اخبار جعلی، پیوسته وانمود می‌کنند که جو بایدن، به ریاست‌جمهوری می‌رسد و حتی به ما اجازه نمی‌دهند که اثبات کنیم -که البته ما تازه آماده می‌شویم که اثبات کنیم- قانون اساسی بزرگ ما را چگونه در انتخابات 2020 به بدترین شکل متلاشی و نقض کردند».

ترامپ: بایدن تنها از دید اخبار رسانه های جعلی پیروز است - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: بایدن تنها از دید اخبار رسانه های جعلی پیروز است

رئیس جمهور امریکا در پیام توییتری دیگری نوشت: همه آن اشکال های فنی که شب انتخابات روی داد در واقع رو شدن دست آنهایی بود که در حال سرقت آراء بودند. البته آنها خیلی مواقع هم توانستند بدون اینکه کسی بویی ببرد، کارهای (تقلب) زیادی انجام دهند. انتخابات از طریق پست یک جوک بیمارگونه است.

​رییس جمهور امریکا نوشت: او (بایدن) فقط از دید رسانه‌های اخبار جعلی پیروز شده است. من هیچ چیز را واگذار نمی‌کنم! هنوز راه طولانی در پیش داریم. این یک انتخابات متقلبانه بود. ما پیروز می‌شویم.

در حالی که ماه نوامبر از نیمه گذشته و همگان حتی هم حزبی‌های ترامپ، بایدن را به عنوان پیروز انتخابات 2020 پذیرفته اند، رئیس جمهور فعلی آمریکا کماکان بر تقلب انتخاباتی تأکید دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала