Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خاویر ماسکرانو رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد + عکس

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر خاویر ماسکرانو
خاویر ماسکرانو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هافبک پیشین تیم‌های فوتبال بارسلونا و لیورپول، اعلام کرد که از فوتبال حرفه‌ای بازنشسته می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، خاویر ماسکرانو، مدافع و هافبک آرجنتینی باشگاه‌های بارسلونا و لیورپول، به صورت رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و کنار رفت.

Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
ماسکرانو: باور می‌کنید یا نه، مسی از یک سیاره دیگری آمده است

ماسکرانو که در حال حاضر 36 سال دارد، آخرین روز های دوران حرفه‌ای خود را در باشگاه استودیانتس آرجنتین سپری کرد و دیگر به عنوان بازیکن در میادین فوتبال حاضر نخواهد شد. به این ترتیب آخرین بازی حرفه‌ای کاپیتان سابق تیم ملی آرجنتین، با شکست مقابل "آرژانتینیوس جونیور" رقم خورد.

ماسکرانو در سن 36 سالگی، پس از گذراندن 17 فصل به عنوان بازیکن حرفه‌ای، شب گذشته به طور غافلگیرکننده‌ای در کنفرانس خبری گفت:«من می خواهم اعلام کنم که امروز به طور رسمی از فوتبال حرفه‌ای کناره گیری می کنم. می خواهم از این باشگاه تشکر کنم که به من این فرصت را داد تا کارم را در آرجنتین به پایان برسانم.»
بازیکن سابق بارسلونا در ادامه صحبت‌هایش گفت:«فکر می‌کنم زمان درستی برای بازنشستگی است؛ به خاطر احساساتی که دارم و چیز‌های زیادی که طی ماه‌های اخیر گذرانده‌ام. اخیرا فکر کرده ام و به نتیجه رسیدم، بهترین کار این است که امروز بازنشستگی ام را اعلام کنم.»

ماسکرانو از سال 2006 تا 2007 برای وستهام بازی کرد و پس از آن به لیورپول پیوست و بین سال‌های 2007 تا 2010 در آنجا توپ می‌زد. اما اوج دوران حرفه‌ای او در بارسلونا بود. او در سال 2010 راهی نیوکمپ شد و تا سال 2018 در آنجا بود و پس از آن راهی لیگ چین و باشگاه فوتبال هبی چین فورچون شد.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала