Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عجیب اما حقیقت؛ اقدام عملی میلان برای جذب راموس

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания
سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید  Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یکی از تیم‌های ایتالیایی برای جذب سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید رسما پیش از این اقدام کرده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ سرخیو راموس در پایان قرارداد با رئال مادرید برای تقویت خط دفاعی پاری‌سن‌ژرمن زیر نظر جدی لئوناردو قرار دارد. با این حال ممکن است این بازیکن به طور قابل توجهی از این پرونده خود را عقب بکشد زیرا آث میلان قبلاً برای این مدافع 34 ساله اقدام کرده است.

پانزده سال پس از ورود او، سرخیو راموس به خوبی می‌تواند ماه‌های آخر خود را در لباس سفید رئال مادرید زندگی کند. در پایان قرارداد در جون آینده، کاپیتان کهکشانی ها از سیاست فلورنتینو پرز که فقط شامل تمدید بازیکنان بالای 30 برای یک فصل دیگر است مستثنی نیست. در همین حال گفته می‌شود این مدافع 34 ساله مشتاق یک قرارداد دو فصله با مادریدی‌هاست. اختلافاتی‌که می‌تواند منجر به جدایی ملی پوش اسپانیایی شود که زیر نظر چندین باشگاه مانند PSG قرار دارد. لئوناردو سرخیو راموس را جانشین ایده آل تیاگو سیلوا می‌داند که تا هنوز جایگزین او را نیافته است. زیرا تیاگو در تابستان گذشته از این تیم جدا شد و به چلسی پیوست. با این حال گفته می‌شود مدیر ورزشی برزیلی در پیست منتهی به کاپیتان رئال مادرید بسیار در معرض خطر است.

سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
چک سفید الخلیفی برای راموس؛ کاپیتان هر چه می خواهد بنویسد

آث میلان برای سرخیو راموس اقدام کرد

سرخیو راموس واقعاً می‌تواند به دست لئوناردو برسد. طبق گزارش کالچیومرکاتو، سرخیو راموس و پائولو مالدینی با یکدیگر دیدار کرده‌اند تا درباره احتمال ورود ملی پوش اسپانیایی به تیم میلان گفتگو کنند. سران روسونری معتقدند سرخیو راموس در صورت جدایی زلاتان ابراهیموویچ پشتیبان ایده‌آل دفاع و همچنین یک رهبر خوب خواهد بود. با این حال مطالبات مالی کاپیتان فعلی رئال مادرید مبلغ نسبتاً زیادی برای آث میلان است.

حالا چه چیزی می‌تواند برای لئوناردو امیدواری بدهد؟

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала