Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غیبت پرسش برانگیز «سرجیو راموس» در نشست خبری پیش بازی با آلمان

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر راموس
راموس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قرار بود کاپیتان تیم ملی اسپانیا در نشست خبری مربوط به دیدار تیم ملی کشور برابر آلمان که امروز برگزار می‌شود حضور پیدا کند اما این مسئله منتفی اعلام شد.

به گزارش اسپوتنیک، امشب تیم ملی اسپانیا در دیداری حساس باید به مصاف آلمان برود تا صدرنشین و صعودکننده به مرحله بعد لیگ ملت‌های اروپا مشخص شود.

Real Madrid's Sergio Ramos celebrates scoring their second goal with Sergio Reguilon  - اسپوتنیک افغانستان
جزئیات پیشنهاد نجومی «پی‌اس‌جی» به راموس

نشریه اسپانیایی «مارکا» در این باره گزارش داده که این تصمیم راموس به این علت بوده که از پاسخ به سوال تمدید با رئال جدا شود زیرا که تمامی خبرنگاران می‌خواهند از آینده او در رئال مادرید و جلسه با پرز سوال پرسند. فدراسیون فوتبال اسپانیا با اعلام منتفی شدن حضور سرخیو راموس در کنفرانس خبری پیش از دیدار آلمان گفته رودری به جای راموس در کنفرانس حضور خواهد داشت و پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهد بود

این روزها اخباری مبنی بر احتمالا افشاگری یا بیان حرف‌هایی جدید در خصوص آینده فوتبال توسط راموس شنیده می‌شد و بسیاری از رسانه‌ها اعلام کرده بودند او قرار است او امروز در کنفرانس خبری در رابطه با قراردادش با رئال مادرید که تابستان جاری به انتها می‌رسد صحبت کند اما با لغو حضور او در کنفرانس، این اتفاق رخ نخواهد داد.

کاپیتان لاروخا تاکنون در این رابطه اظهارنظر نکرده و سکوت پیشه کرده‌ است تا تیم ملی اسپانیا پیش از دیدار مقابل آلمان تمرکزش را از دست ندهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала