Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وضعیت اسف بار تیم ملی گابن در فرودگاه گامبیا؛ عصبانیت اوبامیانگ+ عکس

© REUTERS / AMR ABDALLAH DALSHНападающий "Арсенала" Пьер-Эмерик Обамеянг по окончании финального матча Лиги Европы между командами "Челси" - "Арсенал" (29 мая 2019). Баку
Нападающий Арсенала Пьер-Эмерик Обамеянг по окончании финального матча Лиги Европы между командами Челси - Арсенал (29 мая 2019). Баку - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اوبامیانگ ستاره آرسنال و تیم ملی فوتبال گابن از وضعیتی که برای تیم ملی فوتبال این کشور در فرودگاه گامیبا پیش آمده به شدت انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تصاویری که از بازیکنان تیم ملی فوتبال گابن در میدان هوایی گامبیا در صفحات اجتماعی منتشر شده است، نشان میدهد که پیر امریک اوبامیانگ ستاره آرسنال همراه با سایر ملی پوشان تیم ملی گابن هفت ساعت کامل را بخاطر جواب تست کرونای شان در میدان هوایی شهر بانجول سپری کرده اند.

شماری از این بازیکنان تصاویری را در صفحات اجتماعی منتشر کردند که بازیکنان روی زمین خوابیده اند و اوضاع خوبی ندارند. این بازیکنان به شدت از وضعیت تیم شان انتقاد کردند.

طبق قانون تمامی بازیکنان برای ورود به این کشور باید پاسخ تست کرونای منفی داشته باشند، اما به دلیل این کار قبلا انجام نشده است، پلیس این کشور در میدان هوایی از تیم گابن تست گرفته و تا جواب تست کرونای شان هفت ساعت بازیکنان این تیم را در ترمینال میدان هوایی منتظر کرده تا اجازه ورود به شهر را پیدا کنند.

اوبامیانگ با انتقاد از این وضعیت در صفحه اش عکس هایی را منتشر کرده و نوشته: چه شب خوبی است در فرودگاه !

فقط میخواهم بدانم که چرا پاسپورت های ما را گرفتید و ما را ساعت ها در فرودگاه زندانی کردید؟ آیا ما گروگان هستیم؟

وی با انتقاد از CAF کنفدراسیون فوتبال آفریقا نوشت: مسئولیت تمام این ها مربوط به CAF است.

گابن امشب در انتخابی جام ملت های آفریقا مهمان گامبیا است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала