Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی با ظاهرِ جدید؛ خبری از ریش نیست!+عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر مسی Russia World Cup Argentina - Iceland
مسی Russia World Cup Argentina - Iceland - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی فوق ستاره‌ی بارسلونا اقدام به رونمایی از ظاهر جدید خود در اردوی تیم ملی آرجنتین شده است.

به گزارش اسپوتنیک، تمرینات تیم ملی آرجنتین به منظور دیدار های مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی در حال برگزاری است. لیونل مسی، فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا، امروز در تمرینات تیم ملی کشورش با ظاهری نسبتا متفاوت دیده شد. به نظر می‌رسد که او ریش هایش را تراشیده و چهره‌اش شبیه به سال‌های گذشته شده است.

​لیونل مسی در این فصل طلسم عجیبی داشت و در جریان بازی گلزنی نمی‌کرد. گل‌های او هم در تیم ملی آرجنتین و هم در بارسلونا از روی نقطه پنالتی بودند اما ستاره آرجنتینی مقابل رئال بتیس بالاخره در جریان بازی هم گلزنی کرد و این طلسم را شکست. او اکنون می‌خواهد در تیم ملی کشورش هم در جریان بازی گلزنی کند و این طلسم را در آرجنتین هم بشکند و به نظر می‌رسد که بدین منظور دست به تغییر چهره و ظاهر خود زده است و ریش هایش را تراشیده تا چهره‌ای متفاوت داشته باشد.

مسی تاکنون به همراه آرجنتین نتوانسته به موفقیتی دست پیدا کند و همواره در فینال‌های بزرگ شکست خورده است. با توجه به شرایط سنی لیونل مسی، او همراه با تیم ملی آرجنتین، تورنومنت های زیادی را پیش رو نخواهد داشت و باید دید که عملکردش چگونه خواهد بود. آن‌ها در بازی بعدی خود به مصاف پرو خواهند رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала