Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وقتی از یونایتد به فرانسه می‌آیم، نفسی تازه می‌کشم

© AFP 2023 / Pool / Sascha SteinbachПолузащитник английского футбольного клуба "Манчестер Юнайтед" Поль Погба на тренировке в Кельне, Германия
Полузащитник английского футбольного клуба Манчестер Юнайтед Поль Погба на тренировке в Кельне, Германия  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پل پوگبا، هافبک منچستریونایتد، می‌گوید بازی برای تیم ملی فرانسه ماند تنفس هوای تازه دور از سخت‌ترین دوران زندگی حرفه‌ای اوست.

به گزارش اسپوتنیک، آغاز دشوار فصل 21 - 2020 در منچستریونایتد باعث شده که پوگبا جایگاهش را در ترکیب ثابت تیم اوله گونار سولشر از دست بدهد.

 این بازیکن با بازگشت به دوران اوج خود به فرانسه کمک کرد که با یک گل برابر پرتگال به پیروزی برسد و به مرحله نهایی لیگ ملت‌های اروپا برای اولین بار صعود کند و عملکرد او در این بازی با تحسین بسیاری روبرو شد.

 او به آر تی ال گفت: " این دوره‌ای است که پیش از این هرگز در زندگی حرفه‌ای تجربه نکرده بودم چرا که همیشه عادت داشتم در زمین حضور داشته باشم و به تیمم کمک کنم اما ناگهان همه چیز تغییر کرد. حالا احساس می‌کنم که در نهایت بار دیگر به این شرایط بازگشتم. من در حال بازگشت به دوران اوج خودم هستم. این از آن دست نمایش‌هایی است که نیاز دارم انجام دهم و باید ثبات کافی را در تیم داشته باشم. بازی با فرانسه مانند این است که پنجره‌ای باز شده و هوای تازه از آن جریان پیدا کرده است. ما تیم واقعا خوبی داریم. وقتی به تیم ملی می‌آییم واقعا خوشحالیم. از دیدن هم رضایت داریم. از بازی در زمین لذت می‌بریم. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала