Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت یوونتوس وپی‌اس‌جی  برای جذب راموس جدی شد

© REUTERS / Hannah McKayИспанский футболист Серхио Рамос
Испанский футболист Серхио Рамос - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در صورتی که سرخیو راموس قراردادش را با رئالی‌ها تمدید نکند، یووه و پاریس به او پیشنهاد خواهند داد.

به گزارش اسپوتنیک، طبق اعلام رسانه‌های اروپایی، دو باشگاه یوونتوس و پاری‌سن‌‌جرمن، به دنبال جذب سرخیو راموس مدافع تیم ملی اسپانیا هستند. با قوت گرفتن شایعات جدایی راموس حالا مشتریان او برای خریدش صف‌کشی کرده‌اند.

سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید  Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания - اسپوتنیک افغانستان
عجیب اما حقیقت؛ اقدام عملی میلان برای جذب راموس

شبکه معروف تلویزیونی «ال چیرینگیتو» درباره مقصد بعدی راموس نوشت:«یوونتوس و پی‌اس‌جی پیشنهاد خود را به این ستاره مادریدی ارائه کرده‌اند و منتظر پاسخ سرخیو راموس هستند.» یوونتوس، پاری‌سن‌ژرمن و اینترمیامی جدی‌ترین مشتریان راموس هستند و در صورتی که از جدایی او مطمئن شوند سریعا برای خرید وی اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

کاپیتان رئال مادرید همچنان برسر ماجرای تمدید قراردادش با مسوولان این باشگاه درگیر است. راموس خواستار عقد قرارداد دو ساله است و مدیران باشگاه تاکید دارند باید قرارداد یک ساله با این بازیکن بسته شود. به همین خاطر، راموس باشگاهش را تهدید به جدایی کرده است.

حتی گفته می‌شود او قرار است طی روز‌های آتی یک نشست خبری برگزار و در آن اعلام کند که آخرین فصل حضورش در این تیم را سپری می‌کند. راموس که از سال 2005 در رئال مادرید بازی می‌کند در انتهای این فصل قراردادش به پایان می‌رسد و مدیران رئال مادرید هم تاکنون علاقه‌ای به تمدید قرارداد او نشان نداده‌اند.

راموس در رئال مادرید پنج قهرمانی لالیگا و چهار قهرمانی چمپیونز لیگ کسب کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала