Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

الننی، صلاح را در کرونا هم حمایت می‌کند

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر محمد الننی - محمد صلاح
محمد الننی - محمد صلاح - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بعد از ابتلای محمد صلاح به بیماری کووید 19، آزمایش کرونای محمد الننی هافبک مصری آرسنال هم مثبت شد.

به گزارش اسپوتنیک، تنها به فاصله چند روز پس از مثبت شدن تست کرونای محمد صلاح، مهاجم مصری لیورپول، تست کرونای محمد الننی، هافبک مصری آرسنال هم مثبت اعلام شد تا تیم ملی مصر دچار وضعی بحرانی شود. به نظر می‌رسد که شرکت صلاح در عروسی برادرش کار دست تیم ملی این کشور داده و ویروس کرونا به اردوی ملی آن‌ها منتقل شده است.

چند روز پیش محمد صلاح به کرونا مبتلا شد. گفته می‌شد که او به علت شرکت در مراسم عروسی برادرش به این بیماری دچار شده است. اکنون تست کرونای محمد الننی هم مثبت اعلام شده و گمانه‌زنی هایی وجود دارد که او با محمد صلاح در ارتباط بوده و از مهاجم لیورپول این بیماری را گرفته است.

​صلاح در حال حاضر در قرنطینه است اما پیش از آنکه مشخص شود که پس از شرکت در عروسی برادرش دچار کرونا شده، با برخی از هم‌تیمی هایش در اردوی تیم ملی مصر در ارتباط بوده که یکی از آن‌ها محمد الننی بوده است و اکنون به بیماری کرونا دچار شده.

محمد الننی هم پس از اینکه مشخص شد ویروس کرونا به او هم سرایت کرده به قرنطینه رفته و در مصر از سایرین جدا شده است. باید دید که شرایط او در ادامه به چه شکل پیش خواهد رفت و از چه زمانی به میادین باز می‌گردد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала