Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمرکز پی‌اس‌جی حفظ امباپه است نه جذب راموس

© REUTERS / Paul HannaReal Madrid kaptanı Sergio Ramos
Real Madrid kaptanı Sergio Ramos - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرجیو راموس گزینه خرید پاری‌سن‌جرمن نیست و این باشگاه به دنبال حفظ کیلیان امباپه است.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه «مارکا» اعلام کرد باشگاه پاری‌سن‌جرمن ترجیح می‌دهد تا به جای جذب مدافعی که فصل آینده 35 ساله می‌شود قرارداد کیلیان امباپه را تمدید کند.

راموس - اسپوتنیک افغانستان
غیبت پرسش برانگیز «سرجیو راموس» در نشست خبری پیش بازی با آلمان

باشگاه پاریسی ترجیح می‌دهد به جای پرداخت حقوق بالا به سرجیو راموس به دنبال جذب جوانان در خط دفاعی باشد و به همین دلیل تیاگو سیلوا فروخته شد. امباپه سنگ بنای پروژه نقل و انتقالات پاری‌سن‌ژرمن محسوب می‌شود و این باشگاه به دنبال راموس نیست.

 قرارداد سرخیو راموس تابستان 2021 با رئال مادرید به پایان می‌رسد و در شرایطی که عنوان شده بود پاری‌سن‌جرمن در تلاش است تا کاپیتان تیم ملی اسپانیا را جذب کند اما این موضوع رد شد. در همین رابطه نشریه «اکیپ» فرانسه ادعا می‌کند که هیچ گونه پیشنهادی از سوی پاری‌سن‌جرمن برای راموس وجود نداشته و این شایعه از سوی رنه راموس، برادر و مدیر برنامه او مطرح شده تا فشار را بر روی رئال مادرید برای ارائه پیشنهاد بهتر افزایش دهد.

راموس سال 2005 بود که از سویا به رئال پیوست و  تبدیل به بهترین مدافع میانی تاریخ باشگاه شده و بسیاری او را بهترین مدافع میانی تاریخ فوتبال هم می دانند. او اخیرا توانست یکصدمین گلش با پیراهن رئال را نیز به ثمر برساند. راموس سال 2015 نیز بر سر تمدید قرارداد با رئال به مشکل خورد و چیزی تا پیوستن به منچستریونایتد فاصله نداشت اما در نهایت قراردادش را تمدید کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала