Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رفقای سابق، رقبای فعلی؛ دیدار رونالدو و مودریچ

© AFP 2023 / KARIM SAHIB Cristiano Ronaldo-Luka Modric
Cristiano Ronaldo-Luka Modric - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو و لوکا مودریچ هم‌تیمی‌های سابق در رئال مادرید پیش از جدال تیم‌های ملی شان با هم ملاقات کردند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی پرتگال فردا شب به مصاف کرواسی خواهد رفت. پرتگالی‌ها که پس از شکست مقابل فرانسه از صعود به مرحله بعدی لیگ ملت های اروپا بازمانده‌اند اکنون به مصاف کرواسی خواهند رفت. هر دوی این تیم ها شانسی برای صعود به دور بعدی ندارند و بر سر حفظ جایگاه خود در سطح اول رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا جدال خواهند کرد. اما صحنه جالبی پیش از بازی دیدار فرداشب این دو تیم رخ داد و آن هم دیدار رونالدو با لوکا مودریچ و کواچیچ بود.

، کریستیانو رونالدو در دوران حضورش در رئال مادرید هم با لوکا مودریچ و هم با ماتئو کواچیچ هم‌بازی بود. رونالدو در سال 2018 رئال را به مقصد یوونتوس ترک کرد و کواچیچ هم در سال 2018 ابتدا به طور قرضی راهی چلسی شد و پس از آن در سال 2019 با قراردادی دائمی به جمع آبی پوشان لندنی پیوست اما لوکا مودریچ همچنان در جمع مادریدی‌ها باقی مانده است.

اکنون این بازیکنان در اردوی ملی با یکدیگر روبرو شدند و دیدار و خوش و بشی داشتند. رونالدو و مودریچ در رئال مادرید دوستانی صمیمی بودند و به نظر می‌رسد که این رفاقت همچنان ادامه دارد. فرداشب، رونالدو در لباس پرتگال و مودریچ و کواچیچ در لباس تیم ملی کرواسی با یکدیگر روبرو خواهند شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала