Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدیر ورزشی سابق بارسلونا: ما با نیمار فقط 20 میلیون یورو فاصله داشتیم

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر Neymar (Brazil) triumphs after the victory in the World Cup 1/8 finals match between Brazil and Mexico.
Neymar (Brazil) triumphs after the victory in the World Cup 1/8 finals match between Brazil and Mexico. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیر ورزشی سابق باشگاه بارسلونا از پیشنهاد کاتالان‌ها به پی‌اس‌جی برای جذب نیمار در سال 2019 پرده برداشت.

به گزارش اسپوتنیک، «خاویر بورداس» مدیر ورزشی پیشن باشگاه بارسلونا و معاون جوزپ ماریا بارتومئو رییس این باشگاه در تازه‌ترین اظهاراتش از پیشنهاد آبی‌اناری‌ها به پی‌اس‌جی برای بازگشت نیمار در سال 2019 پرده برداشت.

نیمار جونیور- بازیکن برازیلی پی‌اس‌جی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
با وجود دعوا؛ نیمار هنوز برای بارسایی شدن امیدوار است
بورداس در خصوص اینکه چرا انتقال نیمار به بارسلونا منتفی شد، گفت:«ما با نیمار فقط 20 میلیون یورو فاصله داشتیم. پدر نیمار به ما گفت که این اختلاف را جبران می‌کند اما این اتفاق رخ نداد. ما به سران باشگاه پاریسی پیشنهاد 110 میلیون یورو به اضافه تودیبو، راکیتیچ و دمبله را به صورت قرضی پیشنهاد دادیم اما آن‌ها 20 میلیون یورو اضافه‌تر می‌خواستند که به همین دلیل این انتقال ناتمام ماند.»
مدیر سابق باشگاه بارسلونا در پایان این گفتگو در مورد آینده لیونل مسی نیز گفت:«اگر او احساس کند که برای آینده شانس موفقیت و پیروزی داشته باشد به طور قطع در این تیم خواهد ماند. همه چیز به پروژه‌ای بستگی دارد که رییس بعدی باشگاه همراه خود می‌آورد. آینده لئو در باشگاه به چگونگی دید بارسا در آینده بستگی دارد.»

بورداس در همچنان فاش کرد که سران باشگاه بارسلونا برنامۀ جذب «کیلیان امباپه» ستاره فرانسوی پاری‌سن‌جرمن را در تابستان 2017 داشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала