Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هم‌تیمی شدن با «لیونل مسی» پاداشی بود که زندگی به من داد

© REUTERS / Albert GeaИгрок ФК "Барселона" Лионель Месси после матча против "Наполи" в Испании
Игрок ФК Барселона Лионель Месси после матча против Наполи в Испании  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هافبک اسپانیایی بارسلونا در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در مورد رد شدن تست رئال مادرید و هم‌بازی شدن با لیونل مسی صحبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، پدری، هافبک هجومی بارسلونا با توجه سن کمی که دارد، این فصل جایگاه ثابتی در ترکیب رونالد کومان کسب کرده است.

رافینا، هافبک بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پدری: هدف من ماندن در تیم اول بارسلونا است

این هافبک اسپانیایی آبی‌اناری‌ها در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در پیوند به فرصت حضور در رئال مادرید و شرایط کنونی‌اش در بارسلونا گفتگو کرده است. پدری در بخش نسخت از صحبت‌هایش در مورد حضور در کنار فوق ستاره آرجنتینی تیمش گفت:

«هم تیمی شدن با مسی پاداشی بود که زندگی به من داد. چیزی که مرا درباره مسی بیش از همه شگفت زده می کند، کارهایی است که او در تمرینات انجام می دهد. او مثل سوباسای دنیای واقعی است. البته که مثل همه بچه های دنیا همیشه رویای بازی کردن کنار مسی را داشته ام.»
وینگر 17 ساله اسپانیایی بارسلونا در ادامه در مورد اینکه او نتوانست به رئال مادرید برود، اظهار داشت:«من برای حضور در رئال مادرید تست دادم اما مسئولان باشگاه مرا دعوت کردند و گفتند کیفیت لازم برای حضور در رئال مادرید را ندارم. از کسی که مرا در تست رد کرد و این تصمیم را گرفت ممنونم چون حالا در باشگاهی حضور دارم که همیشه عاشقش بوده ام.»

پدری از اولین تمریناتش با بارسا رونالد کومان را شیفته خود کرد و با شروع فصل تبدیل به بازیکن اغلب ثابت آبی اناری ها شده است. پس از نمایش نه چندان خوب در بازی برابر رئال مادرید، او در تورین مقابل یوونتوس اعاده حیثیت کرد و دیگر از ترکیب ثابت بارسا خارج نشده است. پدری دو هفته دیگر 18 ساله خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала