Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پدر راموس: امیدوارم سرجیو در رئال مادرید بماند، ما خوش بین هستیم

© REUTERS / Vincent WestSergio Ramos, el futbolista de Real Madrid
Sergio Ramos, el futbolista de Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قرارداد سرجیو راموس تا پایان فصل اعتبار دارد و تا حالا مذاکراتی برای تمدید قرارداد صورت نگرفته اما پدر این بازیکن امیدوار است پسرش در مادرید بماند.

به گزارش اسپوتنیک، غیبت سرجیو راموس در برخی بازی‌های این فصل برای رئال مادرید بسیار سنگین تمام شده و خط دفاع کهکشانی‌ها در غیاب کاپیتانش افتضاح بوده است.

سرخیوراموس Russia World Cup Spain - Russia - اسپوتنیک افغانستان
راموس: فعلا ذهن و بدنم آماده است؛ برنامۀ برای بازنشستگی ندارم

همین موضوع سبب شده تا فلورنتینو پرز در مورد تمدید قرارداد با سرجیو راموس فکر کند تا هم ثبات در تیمش حفظ شود و هم خط دفاعی تیمش با رهبری راموس نمایش خوبی داشته باشد.

در حالیکه تا حال دو طرف هیچ مذاکرۀ برای تمدید قرارداد نداشته اند، اما پدر این بازیکن امیدوار است تا دو طرف برای تمدید قرارداد به توافق برسند و پسرش در مادرید بماند.

او در این مورد به جوگونس گفت:" ما آرام هستیم و البته من خوش نیز بین هستم. ما اطمینان داریم که او در رئال مادرید خواهد ماند و به همین دلیل عجلۀ نداریم".

گفته می‌شود که دو طرف از قبل و بدون در جریان گذاشتن رسانه‌ها، روی تمدید قرارداد به مدت دو فصل دیگر به توافق رسیده اند و در راه سفر به ویارئال پرز و راموس در این مورد صحبت‌های نهایی را انجام خواهند داد تا قرارداد تمدید شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала