Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام احساسی لیونل مسی به خداحافظی «خاویر ماسکرانو» از مستطیل سبز + عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر لیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا به وداع هم‌تیمی‌‌اش از دنیای فوتبال واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی مسی و خاویر ماسکرانو از سال‌های 2010 تا 2018 با هم در بارسلونا هم‌تیمی بودند. فوق ستاره آرجنتینی هم‌اکنون در اردوی تیم ملی کشور حضور دارد تا سه‌شنبه شب در دیدار مقدماتی جام جهانی به همراه هم‌تیمی‌های به مصاف پرو برود.

خاویر ماسکرانو - اسپوتنیک افغانستان
خاویر ماسکرانو رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد + عکس

خاویر ماسکرانو روز گذشته تصمیم گرفت که به کار خود در فوتبال پایان دهند. لیونل مسی با این بازیکن در تیم ملی آرجنتین همبازی بود و در صفحه رسمی خود در فضای مجازی برای او در ادامه مسیر زندگی آرزوی سلامتی کرد. فوق ستاره بارسلونا در صحفۀ انستاگرام خود در این خصوص نوشت:

«خاویر چه بگویم در مورد تو. ما این همه سال باهم در یک تیم بودیم و هر روز همدیگر را می‌دیدیم. ما هم در تیم ملی و هم در بارسلونا لحظات سختی را پشت سر گذاشتیم. از وقتی که از بارسا رفتی دلم برایت تنگ شد. من بهترین‌ها را برای تو و خانواده‌ات آرزو می‌کنم.»

پس از گذراندن 17 فصل به عنوان بازیکن حرفه ای، خاویر ماسکرانو  در سن 36 سالگی به طور غافلگیرکننده ای در کنفرانس خبری اعلام کرد دیگر فوتبال بازی نخواهد کرد. ماسکرانو که به تازگی به تیم استودیانتس آرجنتین پیوسته بود، پس از انجام 7 بازی برای این تیم از فوتبال حرفه ای خداحافظی کرد.

View this post on Instagram

A post shared by Leo Messi (@leomessi)

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала