Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تعجب نکنید، زلاتان شبه یک بازیکن 20 ساله است!

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر زلاتان
زلاتان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسطورۀ باشگاه آث میلان به این باور است که ذهنیت زلاتان مثل یک بازیکن 20 ساله است و این غیرقابل باور است.

به گزارش اسپوتنیک، فرانکو باره‌سی، اسطوره باشگاه آث میلان به ستایش از زلاتان ابراهیمووچ پرداخت و او را با ستاره‌های پیشین این تیم چون مارکو فان باستن و رود گولیت مقایسه کرده است.

Zlatan Ibrahimovic - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
زلاتان با وجودی که هم‌سن پدرم است؛ اما نشان داده در فوتبال سن وجود ندارد
باره‌سی در صحبت با «اسکای اسپورت» در این خصوص گفت:«ذهنیت زلاتان هنوز مانند یک بازیکن 20 ساله است و این مسئله قابل باور نیست. کارهایی که او می‌کند دهد فوق‌العاده است. او می‌تواند به هم تیمی‌هایش هم این توانایی را انتقال دهد. فقط خود اوست که می‌تواند هنگامی که زمانش فرا رسید از فوتبال را کنار بگذارد و بگوید دیگر بس است.»
اسطورۀ میلان در پایان صحبت‌هایش همچنان به تمجید از ستاره سویدنی پرداخت و بیان داشت:«ایبرا مانند آن بازیکنان در حال  رقم زدن تفاوت‌ها است. از لحاظ فیزیکی و جسمی او آماده است و از نظر ذهنی هم می‌خواهد همه را متعجب و شگفت زده کند. در دورانی که من بازی می‌کردیم هم‌تیمی‌هایی داشتم که به این اندازه قوی بودند. مارکو فان باستن و رود گولیت چنین کیفیتی داشتند. قدرت فیزیکی، شخصیتی آن‌ها مانند زلاتان بود.»

پیش از این نیز زلاتان در خصوص شرایط خودش گفته بود که او احساس تکامل بیشتری دارد و تجربه‌ا‌اش هم افزایش پیدا کرده است. زلاتان معتقد است که اگر او این شرایط را در 20 تا 30 سالگی می‌داشت کسی برابر او قدعلم کرده نمی‌توانست و در شرایط کنونی هم توقف او امکان ناپذیر است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала