Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمایت تمام‌قد سرمربی تیم ملی انگلیس از گواردیولا و کلوپ

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر ساوتگت
ساوتگت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس معتقد است باید قانون پنج تعویض در لیگ جزیره اجرایی شود.

به گزارش اسپوتنیک، چندی پیش پپ گواردیولا و یورگن کلوپ سرمربیان تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و لیورپول نسبت به اجرایی نشدن قانون پنج تعویض در لیگ جزیره معترض شده بودند.

Юрген Клопп во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان
یورگن کلوپ: 5 تعویض ضرورت است، نه مزیت!

با گذشت مدتی، حالا گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس هم نسبت به این اتفاق معترض شده است. او معتقد است، چون مسابقات به صورت فشرده برگزار می‌شود و بازیکنان تحرک بیش از حد دارند، باید در جریان بازی‌ها پنج تعویض صورت بگیرد تا بازیکنان کمتر دچار مصدومیت شوند.

سرمربی تیم ملی انگلیس در این باره گفت:«در بازی با بلجیم این امکان را داشتیم پنج تعویض کنیم که چهار تعویض انجام دادیم اما باشگاه‌های لیگ برتری چنین امکانی ندارند. باید نسبت به مدیران باشگاه‌ها هم انصاف را رعایت کرد. بازیکنان ملی‌پوش در وهله اول بازیکنان آنها هستند و این حق را دارند تا از بازیکنان خود در صورت آماده بودن، استفاده کنند. کاری که باید بکنیم این است که با هم همکاری کنیم تا به بهبود وضعیت بازیکنان کمک کنیم.»

ساوت‌گیت رعایت این مسئله را در نهایت به سود تیم ملی انگلیس دانسته است. در روز‌های اخیر، برخی از بازیکنان از جمله مارکوس رشفورد، اردوی تیم ملی انگلیس را به خاطر مصدومیت ترک کرده‌اند و همین مسئله باعث ناراحتی ساوت‌گیت شده است. سرمربی تیم ملی انگلیس همچنین، از تعطیل نشدن مسابقات در نیم‌فصل هم ابراز نارضایتی کرده است

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала