Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مثبت‌شدن تست سوارز؛ بازی با بارسا از دست رفت

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر لوئیس سوارز Russia World Cup Uruguay Training
لوئیس سوارز Russia World Cup Uruguay Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آزمایش کرونای لوییز سوارز مهاجم اروگوئه‌ای اتلتیکو مادرید مثبت شد و این بازیکن تقابل روخی بلانکوس را در مقابل بارسلونا از دست می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، این روز ها ویروس کرونا در میان بازیکنان فوتبال جولان می‌دهد. از کریستیانو رونالدو تا زلاتان و امباپه و نیمار به بیماری کرونا دچار شدند و بهبود یافتند. اخیرا محمد صلاح و الننی هم در اردوی تیم ملی مصر به بیماری کرونا دچار شده بودند. اکنون لوئیس سوارز هم در اردوی تیم ملی اروگوئه به کرونا مبتلا شده و به قرنطینه رفته است.

به نظر می‌رسد که کرونا به این سادگی سایه‌ی خود را از سر فوتبال بر نخواهد داشت. پس از تاثیرات گسترده‌ای که این ویروس بر فصل گذشته داشت و رقابت‌ها را ماه ها به تعویق انداخته و تابستانی شلوغ را رقم زد، اکنون در این فصل نوبت ستارگان فوتبال است که به این ویروس دچار شوند.

​سوارز که در تابستان گذشته بارسلونا را به مقصد اتلتیکو مادرید ترک کرده بود، اکنون به بیماری کرونا دچار شده است و بدین ترتیب بازی اتلتیکومادرید مقابل بارسا که در هفته آینده از رقابت‌های لالیگا برگزار خواهد شد را از دست می‌‌دهد و نمی‌تواند مقابل تیم سابقش و رونالد کومان که او را کنار گذاشت بازی کند.

باید دید که شرایط مهاجم اروگوئه‌ای به چه شکل پیش می‌رود و این بازیکن از چه زمانی می‌تواند به میادین بازگردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала